fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: העמלה בכספומט המוצב בשכונה הדרומית זינקה ל-5.5 שקלים

כספומט בשכונה הדרומית
צילום אלכס הובר

תושביה הוותיקים של השכונה הדרומית  בכרמיאל זועמים לאחר שגילו כי תעריף  העמלה החדש בכספומט בשכונה עומד על 5.5 שקלים. לאחרונה נסגר הבנק הבינלאומי שפעל בשדרה למתחם גן העיר. למרות המעבר, הבנק השאיר את הכספומט לכל תושבי השכונה הדרומית. תעריף העמלה שנגבה אז עמד על 1.65 שקלים לכל משיכה של כסף מזומן. לאחרונה התגלה כי הכספומט עבר בעלות פרטית והעמלה עומד על 5.5 שקלים למשיכת מזומן, סכום אגב שגובים גם בקניון לב כרמיאל השוכן ממול.

כעת תושבי השכונה הדרומית צריכים להתרגל בעל כורחם למצב החדש,  ואין באפשרותם למשוך מזומנים בעמלה סבירה,  למרות שמדובר באוכלוסיה מאוד גדולה של קשישים ומיעוטי יכולת. על פי עדויות תושבים, הבנק הבינלאומי התחייב להותיר את הכספומט המוצב במקום בניהולו, למען יוכלו התושבים להמשיך למשוך מזומנים בעלות בנקאית 1.65 שקלים.

כספומט בשכונה הדרומית
צילום אלכס הובר

מהבנק הבינלאומי נמסר: "לאחרונה מוזגה השלוחה לסניף האם שבעיר, וזאת לאחר שנשלחו הודעות ללקוחות. הבנק מעניק את השירותים כולם בסניף במרכז העיר, כולל משיכת מזומנים בעמלה המופחתת.  נדגיש עוד כי בניגוד לנאמר הבנק לא התחייב להותיר את הסניפומט".

תגובת עיריית כרמיאל: "בימים האחרונים הועברה פנייה מלשכת ראש העיר לממונה על הבנקים לטיפול בעניין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות