fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כספי מכירת מגרש הכדורגל הישן בחדרה יופנו להקמת מגרש חדש

ראש עיירית חדרה צביקה גנדלמן פרסם אתמול (שלישי) בעמוד בפייסוק שלו כי כ-37 מיליון שקלים שיתקבלו ממכירת אצטדיון הכדורגל הישן בעיר, יופנו לטובת הקמת אצטדיון הכדורגל החדש.

25498470_1598096580274018_704670710297381146_n

גנדלמן כתב: "שלום לכם חברי תושבי העיר חדרה. אני שמח לבשר לכם כי לאחר התייעצויות עם הדרג המקצועי בעיריית חדרה, החלטתי כי כל הכספים שיתקבלו ממכירת מגרש הכדורגל של מכבי חדרה, יופנו לטובת הקמת אצטדיון הכדורגל החדש של העיר חדרה, במזרח העיר. כזכור לכולם בין עיריית חדרה להנהלת חברת המייסדים, היה הסכם לפיו כספי מכירת מגרש הכדורגל ליזם פרטי, יופנו בחלקם לתרומה לעיריית חדרה, לתועלת הציבור. לאחר הליך מכירת המגרש לחברת אאורה ישראל, התברר כי חלק מחברי דירקטוריון החברה מתנגדים למתן התרומה ומתכוונים לאשר את התנגדותם באסיפה הכללית שהיתה אמורה לאשר את מכירת הקרקע. בשלב זה הוריתי למחלקה המשפטית בעירייה לעתור לבית המשפט, כנגד הכוונה לכנס את האסיפה הכללית תוך התעקשות על כך שלתושבי חדרה מגיע ובצדק ליהנות מהכספים שאמורים להתקבל אצל המייסדים. במחלקה המשפטית ניהלו מאבק עיקש שלאחריו הוסכם כי המייסדים יתרמו לעירייה כ-13 מיליון ובנוסף לכך יוזרמו לקופת העירייה עשרות מיליוני שקלים בגין היטלים ואגרות. הסכום הכולל של העסקה והאגרות אמור להגיע לכדי 37 מיליון שקלים והכסף הנ"ל יופנה אך ורק להקמת אצטדיון עירוני חדש ומודרני. עלות הקמת האצטדיון נאמדת בכ-95 מיליון שקלים והסכום ההתחלתי שהחלטתי להקדיש לטובת הפרויקט בהחלט יאפשר לנו לגייס את הכספים הנוספים להקמת אצטדיון, מגרשי אימון, מרכז מסחרי, מגרשי חנייה והכל עבורכם תושבי העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות