fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב נופל

עדיף לראובן עטר שיירד ליגה לשנתיים-שלוש, יעבוד עם קבוצות יותר קטנות ופחות לחוצות, יסיק מסקנות וינסה לטפס חזרה לצמרת
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

 

מכבי נתניה היא קבוצת כדורגל שבירה, שספק אם תצליח העונה להתאושש, ואולי עדיף לה שתרד ליגה ותבנה את עצמה מחדש. מועדון מפואר כמו נתניה, אסור שייעלם לכדורגל שלנו, שגם ככה מצבו לא משגשג.

יש המון תקשורת ומעט כדורגל, ובתוך הפער הזה שבין דיבורים למעשים, שוכחים שהכדורגל בנסיגה. הרמה ירדה, בעוד אירופה רצה קדימה, מכבי תל אביב ונבחרת ישראל הראו לנו את האמת העצובה כשניסו את כוחן בזירה הבינלאומית והציגו כדורגל עירום ונרפה מול אירופה.

מאזן דל. ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
מאזן דל. ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

 

אבל נחזור לנתניה. ניהול כושל הביא לפיטורי המאמן דורה והכניס את ראובן עטר למצב בלתי אפשרי. עטר נפל בשבר של נתניה. נתניה עוד תחזור לעצמה, זה רק עניין של זמן וסבלנות. לגבי עטר, יהיה לו קשה, כמעט בלתי אפשרי, לשקם את קריירת האימון שלו. אם הוא באמת רוצה לעשות זאת, עדיף גם לו שיירד ליגה לשנתיים-שלוש, יעבוד עם קבוצות יותר קטנות ופחות לחוצות, יסיק מסקנות וינסה לטפס חזרה לצמרת.

עטר שגה מלכתחילה, כשחזר לנתניה. הוא צריך לשים את הסיפור הזה מאחוריו ולנסות דרך אימון אחרת, חדשה. עדיף לו שגם אם יפטרו מאמן בעכו או בסכנין, לא יקפוץ על המציאה, וייחשב באיטיות מסלול אימון מחדש. עטר היה שחקן גדול ומאמן בינוני, אבל גם כמאמן הוא העדיף לשחק התקפי, וזה תמיד יעמוד לזכותו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות