fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: הצהרת כוונות של עירוני אתא

ניצחון ענק של עירוני קרית אתא על מוליכת הטבלה מכבי רחובות 67:86 לא מותיר מקום לספקות. אתא לוהטת והיא תצא ביום שלישי למשחק דרבי חם נגד מכבי מוצקין
עלה מהספסל ונתן הצגה. ירין איינהורן צילום: דורון גולן
עלה מהספסל ונתן הצגה. ירין איינהורן צילום: דורון גולן

 

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא אירחה ביום שלישי את מוליכת טבלת הליגה הלאומית, מכבי רחובות, שלא נוצחה העונה במשחק חוץ וגברה על כל קבוצות הצמרת גם בבית וגם בחוץ. תמיד יש פעם ראשונה וזה קרה בקרית אתא. חניכיו של שרון אברהמי הביסו את רחובות 67:86 ובכך אותתו לכל הליגה שהעונה עירוני אתא חוזרת לימים הגדולים, כמו בקדנציה הקודמת של אברהמי באתא. אתא הרשימה מאוד במשחק קבוצתי נהדר ובמשחק הגנה אגרסיבי שתסכל את האורחים.

המקומיים פתחו מצוין ועלו לפער דו ספרתי כבר בדקה השישית 8:18. רחובות צמצמה עד סוף הרבע הראשון 21:24 לאתא. הזר רודני אלכסנדר, שנפצע במשחק הקודם, נתן הצגה עם 11 נקודות ברבע. רחובות פתחה טוב את המחצית השנייה ותוך שלוש וחצי דקות עשתה מהפך 29:27 לזכותה, תוך ניצול החילופים בקרית אתא. עד תום המחצית הראשונה אתא חזרה להוביל וירדה להפסקה ביתרון 37:42.

ואז החלה המחצית השנייה שהייתה כולה של אתא. רבע נפלא של הזר השני מאליק קוק, שקלע 8 נקודות בכל המחצית הראשונה ועוד עשר ברבע השלישי, עזרו לאתא לברוח. תוך שלוש דקות היתרון צמח לדו ספרתי 40:52 ועד סוף הרבע הפער גדל 52:69. בשלב הזה היה ברור שאתא תנצח, השאלה היחידה הייתה מה יהיה ההפרש. אתא עלתה ליתרון שיא 52:73, אבל האורחים עשו ריצה של 10:0 וצמצמו 62:73. אברהמי לא נבהל, הוא אפילו לקח פסק זמן והוא ידע למה. מהר מאוד חניכיו חזרו לפער הגדול וניצחו בסיום בתוצאה משכנעת 67:86.

הזכרתי את הזרים, אבל חשוב לציין את התרומה הגדולה של הישראלים, גל חלמיש, דניאל דנינו, ירין איינהורן, יונתן לוי וגיא דותן שהשלימו צוות חזק ומנצח.

קלעו לאתא: אלכסנדר וקוק 20 כ״א, קוק קלט גם 10 ריב׳. דנינו 12, איינהורן 11, חלמיש 9, דותן 6, לוי 5 ושגיב דוד 3.

אברהמי סיכם את המשחק: "ניצחון גדול שלנו מול קבוצה מצוינת שלא הפסידה העונה בחוץ. ניצחנו בזכות משחק ההגנה, על זה אנחנו שמים את הדגש. אם נמשיך לשמור בהגנה כזו נהיה במצב טוב. שמחים מאוד מהניצחון, עם הפציעה של רודני אלכסנדר בברך, ומקווים שהוא יהיה בסדר. אנחנו עם הפנים קדימה למוצקין בשבוע הבא".

עלה מהספסל ונתן הצגה. ירין איינהורן  צילום: דורון גולן
עלה מהספסל ונתן הצגה. ירין איינהורן צילום: דורון גולן

כאמור ביום שלישי הקרוב בשעה 19:30 תארח מוצקין את אתא לדרבי חם ולוהט. חשוב לזכור, לא רק אתא לוהטת, גם מוצקין זכתה השבוע בניצחון שלישי ברציפות עם המאמן החדש רועי פרל. צפוי דרבי ענק. אוהדי הכדורסל חייבים להגיע להיכל גושן.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות