fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: מכבי קרית מוצקין מתחזקת

הקבוצה החתימה שוטר סרבי - טיאומיר דודר, ומנהלת מו"מ מתקדם עם פיבוט מונטנגרי. בנוסף הוחתמו שני שחקנים מארזים רמת גן. הקיצוני מאור הפוטה פורש
היו זמנים. מימין: אורן מאירוביץ', ולדי קופמן ומאור הפוטה (צילום: איסר רביץ)

אחרי שמכבי מוצקין ירדה לליגה הלאומית בכדוריד, וחזרה מבלי לשחק משחק אחד בליגה זו, מנסה הנהלת הקבוצה להפיק לקחים משתי העונות האחרונות, שהיו גרועות מאוד. על החתמתו של המאמן הסרבי המצוין נדצ'קו מאטיץ' לקדנציה שנייה כבר סיפרנו. על חזרתו של הקיצוני ברק עמר מהפועל אשדוד כבר דיווחנו. על החתמתו של הזר אלכס בושיץ', מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה, לעונה נוספת גם דיווחנו. לאחרונה הצטרף לקבוצה זר שני, גם הוא סרבי – טיאומיר דודר, שוטר, ששיחק בעונות הקודמות בהפועל אשדוד והפועל ראשון לציון. דודר (38), שיחק ביחד עם בושיץ' באשדוד, כך שהשניים מכירים היטב. הוא מביא איתו רקורד מצוין, כולל 25 משחקים בנבחרת יוגוסלביה לשעבר. הוא גם שיחק בספרד ובמקדוניה. זר שלישי נמצא על הכוונת, מדובר בפיבוט מונטנגרי, עימו מתקיים משא ומתן מתקדם.

yad 01
היו זמנים. מימין: אורן מאירוביץ', ולדי קופמן ומאור הפוטה (צילום: איסר רביץ)

המתאזרח טונדיי עבדול ראשיד, זר מצוין שמשחק על משבצת של שחקן ישראלי, ממשיך לעונה נוספת וזו בשורה מצוינת לאוהדי הקבוצה. רוב שחקני הסגל הישראלי של הקבוצה ממשיכים לעונה נוספת. אליהם הצטרפו לאחרונה שני שחקנים מארזים רמת גן. מדובר במרכז ניר חלימה ושחקן הפינה דוד אליה. השניים שיחקו בעונה שעברה בליגה השלישית והיו שותפים להעלאת ארזים רמת גן מהליגה הארצית ללאומית. מעניין אם השניים ישתלבו טוב יותר משני הישראלים שהצטרפו בקיץ שעבר ואכזבו.

על שערה של מוצקין ימשיכו להגן הצעיר רן גוטרמן והוותיק אלון כהן. ואליהם מצטרפים שני שוערים צעירים: ירין בקשי, שנמנה על סגל נבחרת הנוער, ונאור ספוזניקוב מהאקדמיה בוינגייט. בנוסף, הנהלת הקבוצה החזירה מספר שחקנים שהיו במחלקת הנוער, בהם בר אלחנטי, ניצן ארדלשטיין וניב ויטמן.

לצד המצטרפים החדשים, כולל הקיצוני ברק עמר, החליט קיצוני ותיק אחר של הקבוצה, מאור הפוטה לפרוש. הפוטה הוא המוהיקני האחרון של הקבוצה מהצוות הוותיק, שכלל את השוער אורן מאירוביץ', שמושאל העונה להפועל קרית אונו, העולה החדשה לליגת העל, המרכז/מקשר המצוין ולדי קופמן, שמושאל למכבי ראשון לציון וחגג בשתי העונות האחרונות זכייה בשתי אליפויות המדינה עם מכבי ת"א וראשון לציון, והוותיקים יותר מור קמחי, ישראל פישר ואיתי גושן שמשחקים היום בקבוצת הקרייתים מהליגה הלאומית. איפה הזמנים בהם מכבי מוצקין נתנה בראש בהיכל גושן לכל הגדולות, עם השחקנים הללו?

הקבוצה החלה להתאמן לפני כשבועיים. המשחק הרשמי הראשון שלה יתקיים בתאריך 1.9 במסגרת גביע ווינר שופטים נגד הפועל רמת גן. בתאריך 25.9 תצא הליגה לדרך ומוצקין תשחק בחוץ נגד עירוני רחובות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות