fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: האם עקיבא יצחקי יקבל תיק החינוך?

חבר המועצה הוותיק שוחח עם פיירברג וביקש ממנה את התפקיד "בלי תנאים, בלי סגנות ובלי שכר", כדבריו. העירייה: כשיהיה מה לדווח - נדווח
סגירת מעגל. עקיבא יצחקי (צילום: רות ברמן)

האם חבר מועצת העיר עקיבא יצחקי יקבל את תיק החינוך במקומה של ד"ר אביטל לאופר שפרשה לטובת תפקיד במכללת נתניה? בדף הפייסבוק "נתניה לפני בחירות" נכתב השבוע: "משמועה שהתגנבה לאוזני עולה כי הזוכה המאושר בתיק החינוך החשוב לנו כל כך הוא עקיבא יצחקי. נשמח לקבל אישור על הידיעה ונשמח יותר לשמוע על משנתך בנושא החינוך בעיר".

 

סגירת מעגל. עקיבא יצחקי (צילום: רות ברמן)
סגירת מעגל. עקיבא יצחקי (צילום: רות ברמן)

עקיבא אישר השבוע כי שוחח לפני כשבועיים עם ראשת העירייה מרים פיירברג-איכר וביקש ממנה את תיק החינוך. "אני לא יודע מה החליטה ראשת העירייה, אבל זה נכון שלפני שבועיים דיברתי איתה בטלפון ואמרתי לה שאני מבקש את תיק החינוך בלי תנאים, בלי סגנות ובלי שכר. זה חשוב לי. אני מעוניין בו כי מעבר לכך שאני מתאים להחזיק בתיק הזה, בשבילי זו סגירת מעגל. אבי, עודד יצחקי ז"ל, כיהן שתי קדנציות כממונה על החינוך בלי סגנות".

יצחקי הוא חבר סיעת היחיד קשת שהתמזגה עם סיעת נתניה אחת ומכהן במועצת העיר מאוקטובר 2003, זה ארבע קדנציות. לדבריו, מועצת העיר היא מקום העבודה שלו: "אני מגיע בכל יום לעבודה, אני חבר מועצה פעיל, לא כזה שמגיע אחת לחודש לאכול בייגלה בישיבות".

בשנות כהונתו החזיק יצחקי בתיק שפ"ע, כיבוי אש ונכסים, שכונות, מינהל האכיפה, פיקוח והתחדשות עירונית. יצחקי, 59, הוא גמלאי של צה"ל, נשוי ואב לשלושה. לפני שחזר לצה"ל היה מורה בבתי ספר בצור משה, תנובות ושער אפרים וניהל כפר נוער בגדרה ואולפנה של בנות.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אנו לא עוסקים בשמועות וכשיהיה מה לדווח רשמית – נדווח".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות