fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב ויינרוט ז"ל גדל בנתניה. חברים מספרים

חבר ילדות ושכן של עורך הדין הנודע שנפטר בשבוע שעבר מעניקים קווים לדמותו
יעקב ויינרוט זל
יעקב ויינרוט זל

רבים הופתעו לשמוע שהלוויתו של ד"ר עו"ד ויינרוט יעקב ז"ל שנפטר בשבוע שעבר התקיימה בנתניה. ויינרוט גדל בשכונת רמת אפריים וברחוב דיזנגוף בעיר. סבו, הוריו ואחיו התפללו בבית הכנסת הגדול "שונה הלכות". כילד הוא למד בחינוך החרדי בתלמוד תורה בנתניה והמשיך לישיבת הישוב החדש בתל אביב ופוניבז' בבני ברק. הוא היה עורך דין מבריק ומבוקש וייצג את מנהיגי המדינה כמו משפחת נתניהו ושר הבטחון אביגדור ליברמן ועוד. השופט בדימוס אליקים רובינשטיין אמר עליו שהוא היה כישרון יוצא דופן, תלמיד חכם, אינטלקט רציני ומעמיק. איש רחב אופקים, בתחומי חברה וכלכלה וקול משמעותי בעולם המשפט.

מסתבר שכבר בילדות חבריו זיהו שהיה ילד מיוחד במינו. כולם מספרים שהיה עילוי.

ישראל בלום מנתניה למד עם ויינרוט בילדותו: "למדנו ביחד ביסודי בתלמוד תורה. ההורים שלנו התפללו באותו בית כנסת "שונה הלכות". יעקב היה ילד חרוץ ממש גאון. תמיד אמרו עליו שהיה עילוי. מאז ילדותו ידענו שהוא ילד מיוחד ויצא ממנו משהו כשיהיה גדול. במהלך השנים נפגשו דרכינו ותמיד חיברו אותנו זכרונות הילדות".

שבתאי קו, סא"ל במיל, מזכיר עיריית נתניה בעבר ומורה דרך במקצועו גר בשכנות לויינרוט ברחוב דיזנגוף 61 בשנות השישים: "בגיל צעיר כשהיינו בני 16 בערך נפגשנו כשכנים. אני זוכר שעסקנו בשיחות פילוסופיות ואידיאולוגיות שהן נדירות לבני נוער בגיל הזה. כבר אז הוא היה עלוי. אני מאד התרשמתי ממנו והיה ברור לי שהוא יגיע רחוק ולכן לא הופתעתי שנעשה לאחד מעורכי הדין המובילים בארץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות