fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה: עורכת הדין סיגלית אלאנדריי נפטרה בפתאומיות

עו"ד סיגלית אלאנדרי (צילום: דורון גולן)
עו"ד סיגלית אלאנדרי (צילום: דורון גולן)

טרגדיה. עו"ד סיגלית אלאנדריי מקרית ביאליק נפטרה בטרם עת.

אלאנדריי, בת 47, אם למייקול בשנות העשרים לחייו, הייתה אשה מוכרת ומוערכת, פעילה חברתית ועורכת דין בתחום הפלילי. המוני אנשים מבכים את מותה  הפתאומי.

אלאנדריי חזרה להתגורר בישראל לאחר שהות של עשרות שנים באיטליה.  בגיל 36 החלה את לימודי המשפט ובמהרה התברגה בתחום. במקביל קיימה הרצאות לבני נוער על חוק העונשין. בעברה הרחוק התנדבה אף ביחידת הסיור בתחנת זבולון.

עו"ד סיגלית אלאנדרי (צילום: דורון גולן)
עו"ד סיגלית אלאנדרי (צילום: דורון גולן)

אלאנדריי הייתה ידועה בנתינה שלה ובעזרתה לאנשים. היא ניהלה עמוד פייסבוק פעיל עם אלפי חברים. בחודש אפריל התראיינה אלאנדריי לכתב דורון גולן בעיתון "הד הקריות" ואמרה:

"הדין הפלילי הכי מעניין אותי, אני לוחמת, לוחמת למען הצדק החלק הכי מסקרן זה לעבור על חומרי החקירה ולבדוק לעומק כל טענה לפרטי פרטים. כל מקרה זה עולם אחר כי מדובר במצבים שונים, מקרים שונים".

בנה מייקול רשם הערב: "הדמעות לא יפסקו לעולם אך בצער רב וביגון אני מודיע על לכתה של אמי סיגלית אלאנדרי המלכה שלי האהבה הכי גדולה של החיים שליייי מאיתנו לעולם האמת בטרם עת היא בדרכה לגן העדן הקדוש".
הלוויה תיערך מחר (יום שני 9.10) בשעה 16:00 בבית העלמין של צפת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות