fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיבור פוליטי ראשון בקרית אתא: רואי דוד והילה שלם ירוצו יחד

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה רובין שלם. צילום: גונן שמר

כחודשיים לפני הבחירות המקומיות ובקרית אתא נוצר השבוע החיבור הפוליטי הראשון בין שתי סיעות להתמודדות על מקום למועצת העיר. תנועת "אתא 2018" הודעה באופן רשמי על תמיכתה במועמדת הילה שלם למועצת העיר.

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה שלם. צילום: גונן שמר

"אתא 2018" הוקמה על ידי רואי דוד במטרה להתמודד בבחירות המקומיות תוך שפעילותה התרכזה ברשתות החברתיות. שלם כיהנה כבר בעבר כחברת מועצת עיר אולם פרשה מהפוליטיקה בעקבות הסכם פוליטי שהותיר אותה בחוץ. לקראת הבחירות הקרובות הודיעה שלם כי היא שוב מתמודדת על מקום במועצת העיר, הפעם בראש רשימת "הילה שלם והצעירים".

השבוע מסר דוד: "במסגרת הפעילות שלנו חיפשנו אנשים שבאמת רוצים לשנות וכפת להם מהעיר. גילינו את הילה וגילינו שמדובר בבחורה מדהימה שלא פוחדת מאף אחד והיא באמת רוצה לשנות דברים לטובה". ההחלטה על החיבור בין הצדדים התקבלה כבר לפני כמה שבועות והשבוע קיבלה תוקף רשמי. "נכון לנקודת הזמן הזו, זה נכון לחבור ולשתף פעולה עם הילה" אמר דוד "היא תעמוד בראש הרשימה וההחלטה על מיקום ברשימה תתקבל מאוחר יותר".

שלם מסרה: "החיבור בין סיעת הילה שלם והצעירים לתנועת אתא 2018 באה ממקום ערכי וטבעי .אנו כאן במטרה לקדם ולממש את הפוטנציאל הקיים בעירנו תוך התמקדות שיפור החינוך ,איכות החיים, פיתוח העיר וסביבתה תוך הקשבה לצרכי התושבים.  אנו רואים את חיינו בקריה בעתיד ומכאן לקחת אחריות כדי להוביל את עירנו כדור ההמשך. אנו רוצים להתנדב ולקדם את עירנו תוך כדי הקשבה לצרכי התושבים, כי תושבים יודעים הכי טוב מה הם צריכים רק צריך להקשיב להם".

ההתמודדות הפוליטית בקרית אתא היא על מקום במועצת העיר. עד לשלב זה אין אף מועמד שיתמודד על ראשות העירייה מול ראש העירייה המכהן, יעקב פרץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות