fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: 20 יחידות דיור נמכרו בפרויקט בוטיק בשכונת הפארק

חדרה מהשטח. פרויקט פארק בוטיק של חברת הנדלן עמרם אברהם. צילום: יח"צ
חדרה מהשטח. פרויקט פארק בוטיק של חברת הנדלן עמרם אברהם. צילום: יח"צ

חברת הנדל"ן עמרם אברהם בשיתוף חברת גאיה נדל"ן בע"מ, מכרה 20 דירות בפרויקט המגורים " PARK BOUTIQUE" ברחוב הירדן בשכונת הפארק בעיר, שכונה הנחשבת לבין המבוקשות ביותר למגורים בחדרה והממוקמת מרחק הליכה מהפארק המרכזי והאגם בשכונה. הפרויקט נמצא בהליכי בנייה מתקדמים וההערכה היא כי האכלוס צפוי ליוני 2019 .

הפרויקט כולל בניין מגורים בן 9 קומות ו – 34 דירות בתמהיל מגוון: דירות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים. בפרויקט נותרו למכירה דירות 3 חדרים בשטח של כ – 75 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 12 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח של כ – 122 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 17 מ"ר. בנוסף קיים מחסן קומתי צמוד לכל דירה. מחירי הדירות בפרויקט: דירות 3 חדרים בשטח של כ – 75 מ"ר ו – 12 מ"ר מרפסת + מחסן במחיר של החל מ – 1,300 מיליון שקלים. דירות 5 חדרים בשטח של כ – 122 מ"ר ו – 17 מ"ר מרפסת פלוס מחסן במחיר של החל מ – 1,530 מיליון שקלים.

חדרה מהשטח. פרויקט פארק בוטיק של חברת הנדלן עמרם אברהם. צילום: יח"צ
חדרה מהשטח. פרויקט פארק בוטיק של חברת הנדלן עמרם אברהם. צילום: יח"צ

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חברת עמרם אברהם מסביר: "הנתונים מראים כי בשלב זה ניכר ביקוש לדירות 4 חדרים בעיקר מזוגות צעירים שהחלו את דרכם המשותפת".

גייר מדגיש, כי עיקר הרוכשים הפוטנציאלים המעוניינים בדירה שאינה להשקעה, מגיעים מאזור השרון. גייר מציין כי השכונה ממוקמת בין השכונות ניסן ובית אליעזר, והבנייה בה מגוונת. בלב השכונה הולך ומוקם פארק עירוני רחב היקף על שטח של כ -90 דונם ובמרכזו אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון פתוח, מתקני משחקים וכושר ושבילי הליכה ואופניים. את השכונה מחבר כביש משמר הגבול שהוא המשכו של רחוב ביאליק, עד לבית אליעזר וכן כבישים פנימיים, שטחי ציבור ועוד. לאחרונה חוברה השכונה לכביש 9 ו – 6 וכביש 4.

השכונה מושכת אליה אוכלוסייה צעירה וחזקה ברובה, ומשרה אווירה ותחושת קהילה משותפת ולכן היא מבוקשת מאוד על ידי משפחות צעירות, מה שמביא את עיריית חדרה להשקיע ביתר שאת בתחום החינוך, גני הילדים ומקומות משחק ופנאי במקום.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות