fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נתבע על חצי מיליון שקלים בגין התבטאות נגד ראש העיר בפייסבוק

צביקה גנדלמן. המבקר לא המליץ על תלונה פלילית (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן. (צילום: שלומי גבאי)

חצי מיליון שקלים והתנצלות, אלו דרישותיו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן מהתושב אלי מלכה שקיבל מכתב התרעה לפני תביעה מגנדלמן בגין הוצאת דיבה ולשון הרע, איך לא, ברשת הפייסבוק.

צביקה גנדלמן. המבקר לא המליץ על תלונה פלילית (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן. (צילום: שלומי גבאי)

לטענת גנדלמן המיוצג על ידי משרד עו"ד צפניה דן-גור וכפי שנכתב במכתב, ביום 29.7.17 בשעה 16:43 פורסם בדף הפייסבוק ששייך ככל הנראה לחוה יעקבי סטטוס שלפי גנדלמן נח בבית מלון לאחר שהדיח את חבר המועצה עו"ד יניב דרי. מלכה הגיב לסטטוס של יעקבי במילים אלו: "הוא לא בחופשה, הוא נדחף למחנה אימון של הפועל חדרה וזה משולם מכספי המיסים", מה שכנראה הכעיס מאוד את ראש העיר גנדלמן שמדגיש במכתב ההתרעה כי יצא לחופשה פרטית אשר מומנה מכיסו הפרטי.

מלכה (צילום: רפי RO)
מלכה (צילום: רפי RO)

"את הפרסומים השקריים והפוגעים ביצעת מתוך ידיעה כי אתה חושף אותם בפני ציבור רחב של אנשים, מתוך כוונה לפגוע בשמו הטוב של מרשנו ולערער את אמינותו בקרב הציבור וזאת בפני אנשים רבים ככל שניתן", נכתב, "ברקע קיימות אינספור אמירות פוגעניות קודמות שלך לגבי מרשנו. אתה מוזמן להציג את ראיותיך לכך כי טיסת מרשנו ושהייתו בחו"ל מומנו מכספי משלם המסים. אינך יכול לעשות כן הואיל ולא העובדות הניעו אות לכתוב את דברי הבלע שלך אלא רשעות לשמה".

מלכה נדרש לשלם 50,000 שקלים בגין פגיעה בשמו הטוב של גנדלמן, לפרסם בקיר הפייסבוק שלו הודעה אשר תנוסח על ידי גנדלמן ושתישאר על עמוד הפייסבוק של מלכה למשך 60 יום  ועוד תשותף עם כל מי שנחשף ל'אמירה הפוגעת' ולשלם הוצאות מכתב ההתרעה על סך 2,500 שקלים. אם לא יעשה כן תוך 14 יום מתכוון גנדלמן להגיש נגדו כתב תביעה.

דובר עיריית חדרה אבי מוססקו אישר את הפרטים.

אלי מלכה מסר כי: "כשראיתי תמונה של ראש העיר במחנה האימון הסקתי מכיוון שהוא היה שם, שהוא יצא איתם ומכיוון שזה לא חדש שראשי ערים מצטרפים למשלחת או נסיעות לדוגמא פולין או על נסיעה אחרת. לא ידעתי שהוא היה בחופשה עם בת זוגו וחברים, אם הייתי יודע כמובן שלא הייתי רושם או מנסה לרמוז משהו אחר. אם הוא נפגע מהדברים שוב אני מתנצל זה לא מוריד מכבודו של איש להודות בטעות. אין ולא היה לי שום טענה אישית מול ראש העיר מעבר לדאגה לשכונה שבה גדלתי, זו תמיד הייתה הסיבה לפעילות שעשיתי ולא שום דבר אחר" .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות