fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נמצא תורם להקמת היכל הספורט

התרומה מגיעה מחברת מייסדי חדרה בסכום של 30 מיליון שקלים. כמו כן ייבנה סניף חדש לתנועת הנוער המכבי הצעיר
הדמיה של היכל המייסדים (באדיבות עיריית חדרה)

במעמד מרגש חתמו ראש עיריית חדרה  צביקה גנדלמן, יו"ר הנהלת "מייסדי חדרה" עדנה זיידמן, וחבר הנהלת "מייסדי חדרה" נעם פרנק, על הסכם לתרומה בסך 30 מיליון שקלים של "מייסדי חדרה" להקמת היכל ספורט רב תכליתי בעיר.

התרומה משלימה את המקורות התקציביים להקמת ההיכל, הצפוי להיבנות בקרית החינוך הסמוכה לשכונת הפארק. סך כל הפרויקט נאמד בכ-60 מיליון שקלים, ולצורך גיוס המקורות התקציביים ביצעה העירייה איגום משאבים, כך שהתרומה מצטרפת לתקציבי ה"ווינר" ועיריית חדרה וכן להשקעה של חברת החשמל.

יודגש כי כל השלבים התכנוניים המקדמיים כבר הושלמו ואושרו על ידי ה"ווינר", ואף הוצא היתר בנייה. כעת, משהושלמו המקורות התקציביים לפרויקט, צפויה העירייה לפרסם מכרז בחודשים הקרובים כדי לעלות על הקרקע ולהתחיל בביצוע.

הדמיה של היכל המייסדים (באדיבות עיריית חדרה)
הדמיה של היכל המייסדים (באדיבות עיריית חדרה)

היכל הספורט, שייקרא "היכל המייסדים", מתוכנן כאולם רב-תכליתי בן 2,600 מקומות ישיבה. ההיכל מושקע מאד בסטנדרטים בינלאומיים ומיועד לענפי ספורט שונים, ביניהם כדורסל, כדורעף וכדוריד. בנוסף לאולם התחרותי הוא יכלול חדר כושר, סאונה, ג'קוזי, חדרי הלבשה, חדרי שיפוט, חדר תקשורת ומזנונים. הפרויקט המורכב משתרע על שטח של שבעה דונמים בהיקף של 4,500 מ"ר, כולל פיתוח סביבתי וחנייה, עם נגישות מלאה לנכים. בנוסף יוכל האולם לשמש גם למופעים, ובאירועי תרבות קהל של עד ל-3,000 איש.

התרומה תתאפשר ממכירת המתחם של מגרש מכבי, בו פעלו מגרש כדורגל, אולם כדורסל, וסניף של תנועת הנוער ה"מכבי הצעיר". במסגרת ההסכם הקצתה העירייה קרקע בשכונת ניסן לטובת סניף חדש ל"מכבי הצעיר", ו"מייסדי חדרה" יתרמו 3 מיליון שקלים נוספים להקמתו.

גנדלמן: "ההיכל נבנה באזור המשלב דעת, חינוך וספורט. מצדו האחד אקו פארק, שהינו פארק לבילוי ופנאי המשתרע על 70 דונם, ומצדו השני בית ספר חדש. צלע נוספת מיועדת להקמת היכל תרבות, שהעירייה פועלת רבות גם לקידומו". יו"ר הנהלת "מייסדי חדרה" עדנה זיידמן אמרה כי היכל הספורט ישדרג את הפעילות הספורטיבית, ופעילויות פנאי אחרות, בעיר. זיידמן פרגנה לראש העיר וביקשה לברך באותו מעמד גם על כל יתר הפרויקטים המבוצעים בחדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות