fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: הרחוב נצבע באדום לבן והתושבים קיבלו דוחות

באופן מפתיע ללא שום הודעה מוקדמת או התייעצות עם התושבים ואחרי שנים של חנייה חופשית, נצבע חצי רחוב המושבה בשכונת האוצר בחדרה בצבעי אדום לבן. בנוסף, דווקא בשבת בבוקר קיבלו התושבים שהיו רגילים לחנות שם את רכבם בחופשיות, דוחות חניה על סך 250 שקלים, כך אומר נעם (שם בדוי, השם האמיתי שמור במערכת) תושב הרחוב שנותר המום אל מול השינויים האלו ליד ביתו.

"לאחר כ 20 שנה וללא שום הודעה מוקדמת וללא התייעצות עם התושבים, החליטה עיריית חדרה שאסור לנו להחנות את רכבנו מול ביתינו וצבעה בצבעי אדום לבן את חצי ממדרכות הרחוב", הוא מספר, “אנחנו גרים פה משנת 2001 ואף פעם לא חשבו על לצבוע ולקחת לנו את החניה. ביום בהיר אחד לפני כחודש פתאום ראיתי שבאו פועלים לצבוע, וכך הפכו כ100 מטר של הרחוב, עד לקטע הפניה ממנו ימינה ושמאלה, לאסורים לחניה. כולם היו מאוד מופתעים, לא ידענו שזה הולך לקרות”.

 חניות אדום לבן רחוב המושבה 1

שיא רוגזם של התושבים הגיע בשבת האחרונה, כאשר בשעה 11:00, במקום להינות מרוגע סוף השבוע, קיבלו לפחות 3 מהם דוחות חניה על סך 250 שקלים.
“שבת בבוקר, הרכב הפרטי שלי חונה מול הבית כמו שאני רגיל לעשות שנים, פתאום הוחלט שהרכב מפריע וחייבו אותי ועוד אחרים בדוחות חניה. כשביררנו נאמר לנו בעירייה שמישהו התלונן שהדרך נחסמה לו ושהמשטרה היא זו שנתנה את הדוחות, לי אף אחד לא אמר שהרכב שלי מפריע למעבר, ולא ברור למה הרכב שלי מפריע כשהוא חונה מול הבית שלי, כמו תמיד. שלא לדבר על המעבר לאדום לבן שלקח לנו מה שהיה חניות חופשיות במשך שנים”.

מהעירייה נמסר בתגובה: "חלקו של הרחוב נצבע באדום לבן על פי בקשת התושבים (!), ובקשתם אושרה בוועדת תנועה. תושבים התלוננו על חנייה פירטית ברחבי הרחוב וחסימת כניסות לבתים. הדוחות שנרשמו השבוע, נרשמו בעקבות פניות של תושבים למוקד העירוני אשר בגינן יצא צוות למקום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות