fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבר מועצת העיר חיים פרידריך נבחר ליו"ר איגוד ערים שרון צפוני

חיים פרידריך (צלום: רותי ברמן)
חיים פרידריך (צלום: רותי ברמן)

חבר מועצת עיריית נתניה, חיים פרידריך נבחר בישיבת מועצת איגוד ערים שרון צפוני לתברואה, לתפקיד יו"ר האיגוד. פרידריך מחליף את היו"ר היוצא, רפי קדוש שמילא את התפקיד במשך שבע שנים ומשמש מזה כשנה ממלא מקום מזכיר האיגוד. פרידריך, חבר מועצת העיר נתניה ממונה על ההתחדשות העירונית, על התיירות וחבר הוועדה לתכנון ובניה הוא איש עסקים, מסיים בימים אלה לימודי תואר שני במשפטים. נציג עיריית רעננה באיגוד, אילן כהן, ממשיך לפעול כסגן וממלא מקום יו"ר האיגוד.

חיים פרידריך (צלום: רותי ברמן)
חיים פרידריך (צלום: רותי ברמן)

פרידריך אמר בישיבה כי הוא מתכוון  לפעול להמשך קידום הנושאים העומדים בראש סדר יומו של האיגוד ובתוכם מתן מענה אזורי לבעיית פינוי הפסולת המעיקה על הרשויות החברות באיגוד.

איגוד ערים שרון צפוני הוקם במטרה לשמור על רמה ניאותה של איכות הסביבה ואיכות החיים באזורי הנחלים ומאגרי המים הקיימים בתחום האיגוד. מדובר בהתארגנות אזורית של הרשויות הנמצאות בחלק הצפוני של אזור השרון והוא כולל כחצי מיליון נפש הנפרשים על שטח של כ – 400,000 דונם. הרשויות החברות באיגוד הן: נתניה, רעננה, עמק חפר, לב השרון, חוף השרון, קדימה-צורן, תל מונד, פרדסיה, כפר יונה, אבן יהודה, זמר, אליכין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות