fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת מנרב: יוקרה צפונית

חברת מנרב בונה שני פרויקטים יוקרתיים מרהיבים בסטנדרטים גבוהים: "מנרב על הים" בעכו ו"מנרב בשמורה" בסביוני דניה בחיפה
מנרב בשמורה בסביוני דניה (הדמיה: ארקריאטיב ואדריכל דני בסנוסוב)

מנרב על הים

קומפלקס המגורים הענק והיוקרתי של חברת מנרב בעכו, "מנרב על הים", מציע שישה בניינים, כאשר בכל בניין 67 יח"ד ב-14 קומות. ותמהיל הדירות מגוון: דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.  מחירי הדירות: החל מ-1.315 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים, כ-105 מ"ר + מרפסת של כ-19 מ"ר עם נוף פתוח לים; החל מ-1.45 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים בקו ראשון למים, וכ-2.4 מיליון שקלים לפנטהאוזים. מחיר דירות שלושה חדרים – החל מ-960 אלף שקלים. החברה מעניקה לרוכשים תנאי מימון מיוחדים, הנתפרים לכל לקוח ולקוח על פי צרכיו האישיים. הבנייה בעיצומה.

הפרויקט מוקם במרחק מטרים ספורים מחוף ארגמן, במתחם בתי המלון בעכו, על קו המים ונושק לטיילת החדשה, שהחלה להיבנות על אחת מרצועות החוף מהיפות בישראל. הנוף הנשקף מכל חלון הוא נוף המפרץ. כמו כן הפרויקט ממוקם בסמוך לכביש 22, עוקף קריות.

הדירות הן מרווחות ומעוצבות וכוללות מרפסות היושבות על המים. שטחי הדירות: שלושה חדרים – כ-80 מ"ר + מרפסת של כ-10 מ"ר; ארבעה חדרים, כ-105 מ"ר + מרפסת של כ-19 מ"ר; חמישה חדרים, כ-117 מ"ר + מרפסת של כ-20 מ"ר;  דירות גן, חמישה חדרים, כ-158 מ"ר + גינה של כ-175 מ"ר;· פנטהאוזים, חמישה חדרים, כ-143 מ"ר + מרפסת של כ-51 מ"ר.

מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)
מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)

"מנרב על הים" בעכו מציב סטנדרטים חדשים של איכות חיים, איכות סביבה, מעטפת מגורים חדשנית בסטנדרט בנייה חסר פשרות, תכנון לפרטי פרטים ועיצוב ייחודי, תריסים חשמליים, זכוכיות מבודדות, לובי מפואר עם פינות ישיבה, חניות פרטיות, שטחים ירוקים, וכל אלה 200 מטר מקו החוף ועוד.

הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים גל-אור פישביין. שני הבניינים הראשונים נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים.

סמנכ"ל השיווק בחברת מנרב, אבי ביתן: "לשמחתנו, הפרויקט זוכה לביקוש ניכר, ולראיה קצב הוצאת הבניינים לשיווק הוא מהיר מהמצופה, ומדי ארבעה חודשים מוציאים בניין נוסף לשיווק. רוב הרוכשים הם תושבי הקריות, קיבוצי הסביבה תושבי עכו ואפילו יש רוכשים מחיפה.

מנרב בשמורה

אל מול הנוף היפה של חיפה, במקום הטוב ביותר שיש לסביוני דניה להציע, ישנה הזדמנות נדירה לדירה מול שמורת טבע ירוקה וים מכל כיוון. בשני מגדלי היוקרה "מנרב בשמורה", המוקמים המוקם על יד חברת מנרב ברחוב יהושע גלוברמן, ייהנו הרוכשים מדירות מעוצבות, מרפסות נוף גדולות, מפרט יוקרתי, לובי מפואר, טרקלין דיירים, בריכת זרמים וספא, חדר כושר, מגרש מיני גולף ופיתוח סביבתי מושלם. רוכשי הדירות אף יקבלו ייעוץ וליווי בתכנון ועיצוב דירתם על ידי מעצבי החברה.

שני מגדלי היוקרה כוללים 156 דירות של חמישה חדרים ופנטהאוזים של שישה חדרים. בכל קומה ארבע דירות מרווחות, כ-145-120 מ"ר.

בפרויקט נותרו למכירה דירות של חמישה חדרים במחיר של החל מ-1.97 מיליון שקלים. החברה החלה בבניית המגדל השני בפרויקט.

מנרב בשמורה בסביוני דניה (הדמיה: ארקריאטיב ואדריכל דני בסנוסוב)
מנרב בשמורה בסביוני דניה (הדמיה: ארקריאטיב ואדריכל דני בסנוסוב)

הפרויקט תוכנן ועוצב על ידי דני בסנוסוב, מוותיקי האדריכלים בחיפה, בהשראה אורבנית מודרנית, המשלבת קווים עיצוביים נקיים ועדכניים, לצד אווירה פסטורלית של נוף טבעי נדיר ביופיו.

ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט נאמד ב-390 מיליון שקלים. אכלוס המגדל הראשון צפוי לספטמבר 2017. השיווק מתבצע על ידי חברת נתיב יש שיווק נדל"ן בע"מ.

על קבוצת מנרב
קבוצת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. משנת 1983 נסחרת החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
החברה פועלת במישרין ובאמצעות חברות הקבוצה בארבעה תחומים עיקריים: עבודות ניהול הנדסי וביצוע עבודות בנייה בפרויקטים של נדל"ן ותשתית במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, ייזום פרויקטים לבנייה למגורים בארץ ובחו"ל, השכרה וניהול של נכסים מניבים לצורכי שימוש מסחרי, תעשייתי ולמשרדים. החברה נחשבת לחלוצה בתחום הזכיינות בישראל: זכתה במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה לתקופה של 25 שנה של פרויקט עיר הבה"דים וכן מפעילה מתקני טיהור שפכים בשיטת B.O.T בבאר שבע ובנמל התעופה בן גוריון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות