fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת גלבוע: קשר משפחתי עם הלקוחות

סטנדרט בנייה גבוה, איכות ללא פשרות, עמידה בלוחות זמנים וקשר רציף עם הלקוחות לכל אורך הדרך - אלה הם העקרונות המובילים את חברת גלבוע בעשרות שנות פעילותה בתחום הבנייה. לאחרונה, הפכה החברה מגרש מוזנח במוצקין לשכונת מגורים חיה, תוססת ויפהפייה
לחלק קרקעות בחוכמה. ניר גלבוע (צילום: דורון גולן)
ניר גלבוע (צילום: דורון גולן)

חברת גלבוע היא חברה ותיקה, שבמהלך עשרות שנות פעילותה, בנתה עשרות אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, בין היתר בנתניה, פרדסיה, הרצליה, טירת כרמל, הקריות וחיפה. החברה שומרת על סטנדרט בנייה גבוה ורמת איכות מעולה וידועה בביצוע חסר הפשרות של הפרויקטים בהן היא מעורבת.

חברת גלבוע היא חברה פרטית, הנמצאת בבעלות מלאה של משפחת גלבוע. החברה הוקמה בשנת 1960 על ידי יעקב גלבוע, מתוך אמונה שבניית הארץ היא נדבך מרכזי בקיומו של עם ישראל בארץ ישראל. עוד בראשית דרכה, בלטו בחברה העקרונות המלווים אותה עד היום, כמו איכות, אמינות, עמידה בלוחות זמנים וקשר משפחתי ומיוחד ובלתי אמצעי עם ציבור לקוחותיה, לכל אורך הדרך. במהלך כל שנות קיומה נהנית חברת גלבוע מאמון הציבור ואף זכתה בפרסים יוקרתיים רבים, ובתואר הייחודי "רב קבלן" מטעם התאחדות הקבלנים.

כמענה לצורך הגובר באיכות חיים גבוהה, בביטחון ובשקט נפשי, משלבת החברה בעבודתה טכניקות וטכנולוגיות בנייה חדשניות, מציבה סטנדרטים גבוהים בכל אחד מהפרויקטים, ומעניקה לדייריה סביבת מגורים, נוחה, איכותית וירוקה, ומפרט טכני עשיר ומפנק.

כעת מקימה חברת גלבוע והעומד בראשה, ניר גלבוע, את "גרין פארק" – שכונת מגורים בלב קרית מוצקין הוותיקה. עד כה כבר נבנו שלושה בניינים בשכונה, כשהרביעי נמצא בשלבי בנייה סופיים, וכיום, החברה נמצאת בשלב הוצאת אישורי הבנייה לבניין החמישי והאחרון. בבניין החמישי, שיתנשא לגובה של תשע קומות, יהיו דירות ייחודיות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ופנטהאוזים בני של ארבעה ושישה חדרים. לכל הדירות ב"גרין פארק" מרפסות וגינה תלויה, מחסן וחנייה. הבניינים, המצופים אבן ירושלמית בשני גוונים, כוללים לובי כניסה מפואר.

"שירות הלקוחות נמצא במוקד העניינים אצלנו". ניר גלבוע בשכונת "גרין פארק" בקרית מוצקין (צילום: דורון גולן)
"שירות הלקוחות נמצא במוקד העניינים אצלנו". ניר גלבוע בשכונת "גרין פארק" בקרית מוצקין (צילום: דורון גולן)

"גרין פארק כוללת חמישה בניינים הנמצאים בשלבי בנייה, מתוכם שניים מאוכלסים, השלישי נמצא בשלבי גמר, בניין אחד בשלב השלד, והבניין החמישי ממתין להיתרי בנייה", אומר גלבוע, "רוכשי הדירות בפרויקט, נהנים מבית הקרוב למרכז מסחרי ולמוסדות חינוך".

בשל העובדה שהשכונה חדשה הוקמה מן היסוד, כל האזור מתח את פניו והפך לחדש ומודרני, ובזמן שתושבי הקריות מחפשים שכונות שקטות מחוץ לעיר, הצליחה חברת גלבוע לבנות 160 דירות חדשות בלב העיר.

ניר גלבוע: "בפרויקט שמנו דגש על בניית דירות של שלושה חדרים עבור זוגות צעירים או בני גיל הזהב, כשדירת שלושה חדרים נמכרה במחיר התחלתי של 1.13 מיליון שקלים. כעת אנו יוצאים לדרך עם הבניין החמישי, שגם בו יש דירות של שלושה חדרים, בשטח של כ-75 מר נטו, פלוס 13 מ"ר של מרפסת ו-7 מ"ר של גינה תלויה, בבניין מפואר הכולל שתי מעליות, והמחירים לא גבוהים".

לדברי גלבוע, בבניינים הקיימים כבר נמכרו כ-95 אחוזים מכל הדירות בפרויקט. "מדובר בפרויקט שהתחלנו לפני שלוש שנים ונסיים בעוד שנתיים. לקחנו מגרש ישן ומוזנח שהשימוש היחידי שלו היה לחנייה או להדלקת מדורות בל"ג בעומר והפכנו אותו לשכונה תוססת, צעירה, יפה ומודרנית. בסוף הבנייה אנו מתכוונים לעשות אירוע שיסכם את התקופה שלנו בבניית הפרויקט".

במקביל בונה חברת גלבוע פרויקטים נוספים, ביניהם פרויקט בוטיק ברחוב הרב קוק 17 בקרית מוצקין, הכולל שש דירות מפוארות. הפרויקט נמצא בשלב הוצאת היתרי הבנייה. פרויקט נוסף הוא ברחוב הנביאים 40 בקרית אתא, שם בונה החברה פרויקט בוטיק איכותי הכולל שבע דירות, שלוש מהן משתרעות על קומה שלמה, בכל דירה כזו ארבעה כיווני אוויר. במקביל תתחיל החברה בחודשים הקרובים בביצוע פרויקטים נוספים בקרית ביאליק וקרית מוצקין. פרויקט נוסף הנמצא בבנייה הוא ברחוב אהרון 36 בקרית מוצקין, לשם גם יעברו משרדי החברה.

ניר גלבוע, בן 53, נשוי לגלית ואב לשלוש בנות, הוא בעל ניסיון של עשרות השנים בתחום הבנייה. לדבריו, השירות הוא נדבך חשוב ועיקרי בחברה. "יש בחברה מחלקת שירות שמתמקדת רק בשירות לקוחות. יש במחלקה עובדת, שהתפקיד שלה הוא לקבל שיחות מדיירים ולתת מענה לבעיות אלו או אחרות, שירות הלקוחות נמצא במוקד העניינים אצלנו וזה בא לידי ביטוי במכירות. בפרויקטים שלנו ניתן למצוא משפחות שלמות, יש הורים וילדים שקונים דירות באותם הבניינים או באותם מתחמים. חשובה לנו המשפחתיות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות