fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיו בן צבי ויריב עמירם חתמו בעירוני נהריה

עירוני נהריה החתימה שניים מהצעירים המבטיחים של הכדורסל הישראלי, הרכז זיו בן צבי והפורוורד/סנטר יריב עמירם.

בן צבי (25, 1.90) גדל בגליל עליון והתפתח בעמק בהפועל עפולה ומגדל העמק בליגה הלאומית. השנה חזר הביתה לגלבוע/גליל ורשם ממוצע של 3.4 נקודות, 2.4 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים למשחק.

זיו בן צבי

עמירם (23, 2.04) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אבל לא מצא את דרכו לקבוצה הבוגרת. שיחק בהפועל כפר סבא ואליצור יבנה מהליגה הלאומית, בדרך גם רשם זימון לנבחרת הנוער. העונה שיחק במכבי הרצליה ורשם 9 משחקים, אבל רק בשניים מהם קיבל דקות משמעותיות בהם רשם ממוצע של 11.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק. בשאר המשחקים רשם 4 נק' במצטבר.

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "אני שמח שהצלחנו להביא למועדון את זיו ויריב, שני שחקנים צעירים, מבטיחים וכישרוניים. אין לי ספק שבקבוצתנו הם יקבלו דקות משחק והזדמנות להוכיח את יכולותיהם והפוטנציאל המקצועי הטמון בהם וכן להתקדם".

יריב עמירם

יריב עמירם כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "עוד מעט מתחילה לה עונה חדשה ופרק חדש בקריירה. נרגש מההזדמנות ומהאתגר לשחק במדי עירוני נהריה. אין לי ספק כי עידוד ותמיכה של הקהל בשילוב מחויבותי ומחויבות השחקנים בקבוצה נזכה לעונה מדהימה".

עם החתמתם של בן צבי ועמירם, הסגל הישראלי של אריק אלפסי נסגר והוא יכלול את השניים, יהונתן שולדבראנד, איגור נסטרנקו, סטו דאגלאס ויפתח זיו.

בגזרת הזרים, אלפסי מחפש זר רביעי בעמדת הגבוה שייסגור את מצבת הזרים וייצטרף אל אלכס יאנג, דנזל ליוינגסטון וקורי וובסטר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות