fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התינוקת הראשונה לשנת 2018 נולדה לפנות בוקר לזוג מכרמיאל

אולגה וזיו הארפי התנוקת וקרן חטיאל
צילום המרכז הרפואי זיו

למרות הקור והגשמים העזים שהומטרו על העיר צפת בליל תחילת השנה האזרחית החדשה, חיממה השמחה בחדר הלידה שבמרכז הרפואי זיו בצפת את הלב של כולם, כאשר התינוקת הראשונה לשנת 2018 הגיחה לפנות בוקר לאוויר העולם.

ההורים אולגה (29) וזיו (31) אהרפי מכרמיאל, קיבלו באהבה את האזרחית החדשה, תינוקת בריאה ומתוקה במשקל 3.575 ק"ג, אחות לאורי יוסף בן השנה ושמונה חודשים.

אולגה וזיו הארפי התנוקת וקרן חטיאל
צילום המרכז הרפואי זיו

האם הנרגשת סיפרה כי הלידה עברה בצורה טובה וטבעית, בסיועה של המיילדת וצוות חדר הלידה. "הגענו לחדר הלידה, בלילה הגשום ביותר מאז תחילת החורף, אלו גשמי ברכה שבישרו על לידה מבורכת. רחל המיילדת ליוותה אותי מהרגע הראשון במקצועיות ובדאגה רבה, פשוט עטפה אותי בטיפול ואהבה, הגשתי מוגנת ובטוחה", אומרת אולגה ומוסיפה,  "הגעתי ללידה כשכבר עברתי את השבוע ה- 41 להיריון. היינו אמורים ללדת לפני שבוע וחצי, אבל התינוקת שלנו כנראה רצתה להיוולד בשנה החדשה ולא בזו שחלפה. אני מאמינה  שתינוקות יוצאים לעולם בדיוק בזמן שצריך, ללא התערבות חיצונית. זו התחלה נפלאה עבורנו לשנה חדשה עם תינוקת חדשה. אנחנו מאחלים לכולם שנה אזרחית מאושרת. אנחנו כבר מאושרים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות