fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השר נפתלי בנט הודיע על תמיכת הבית היהודי בנחום מזוז

נחום מזוז ונפתלי בנט. צילום: הלל לדרמן
נחום מזוז ונפתלי בנט. צילום: הלל לדרמן

יו"ר מפלגת הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, נתן השבוע את החתימה הרשמית של המפלגה בתמיכתה בנחום מזוז ורשימת חברי הבית היהודי בקרית מוצקין להתמודדות למועצת העיר בבחירות המקומיות הקרובות.

נחום מזוז ונפתלי בנט. צילום: הלל לדרמן
נחום מזוז ונפתלי בנט. צילום: הלל לדרמן

מזוז נבחר ליו"ר הבית היהודי בקרית מוצקין לאחר מערכת בחירות יצרית שהגיעה גם לפתחו של בית הדין של התנועה שקבע כי מזוז ניצח בבחירות הפנימיות כדין. בנט ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך, הגיעו בתחילת השבוע, בפעם הראשונה מאז בחירתו של מזוז לפני כשלושה חודשים, לבקר את סניף המפלגה המחודש בעיר לקביעת מזוזה ועשרות פעילים של התנועה הגיעו לפגישה עימו.

בדבריו לקהל שגדש את הסניף אמר בנט "מזוז זכה כדין, בצורה נקייה, ביושר, ולכן אנחנו עומדים מאחוריו ועושים הכל למען ההצלחה". דבריו של בנט נתנו את הגושפנקא הרשמית למצביעי הבית היהודי בקרית מוצקין שמזוז הוא זה שיוביל את הסניף בבחירות הקרובות ומפלגת הבית היהודי נותנת לו תמיכה מלאה. "כולנו מאחורי הרשימה של נחום מזוז" אמר בנט והוסיף כי בעת הבחירות יש לפעול ולהביא כמה שיותר מצביעים לקלפיות ברחבי העיר להצביע בעד הבית היהודי למועצת העיר.

תמיכתו המלאה של בנט במזוז נותנת כעת רוח גבית חזקה לסיעת הבית היהודי בקרית מוצקין להגביר את מאמציה בקרב הבוחרים. מזוז שב ואמר כי הבית היהודי, מעצם היותו מפלגה דמוקרטית, מקבלת אל שורותיה ציבורים נרחבים מהאוכלוסייה, דתיים, מסורתיים וחילוניים, מתוך מטרה משותפת של דאגה לטובת כל תושבי העיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות