fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הראה לי את פארק הכלבים בשכונתך ואומר לך מי אתה

כלבים בשכונת רבין בכרמיאל אילוסטרציה צילום אלכס הובר
כלבים בשכונת רבין בכרמיאל אילוסטרציה צילום אלכס הובר

האם פארקי הכלבים בכרמיאל נבנים ומתוחזקים בהתאם למעמדם הסוציואקונומי של תושבי השכונה בה ממוקם הפארק ? קבוצת תושביפ בעלי כלבים שפוקדים את פארק אופירה יחד עם כלביהם זועמים על מצבו של המקום, חלקם נטשו ועברו לפארק רבין. בנוסף למצב הרעוע של המתקנים, הבירזייה סגורה, כך שבעלי הכלבים מגיעים מצוידים בבקבוקי מים. לדברי התושבים אין שום מניעה לדאוג לדשא במקום, כל שעל העירייה לעשות הוא להרחיק את הגדר מספר מטרים ספורים , שם ממילא הדשא קיים והוא במצב סביר, וכך ייטב לכלבים שיהיה להם יותר מקום, שכן הפארק היום ממש צר, וגם יהיה דשא.

לעומת זאת בסיור שנער בפארק הכלבים בשכונת רבין נוטע תחושה כי לא מדובר בפארק שהוקם על ידי אותה רשות מקומית בה כל התושבים משלמים אותה ארנונה. פארק יפה, מטופח גדול, עם מדשאה רחבת ידיים, מתקנים חדישים, מקומות ישיבה מוסדרים עבור בעלי הכלבים.

מצא את ההבדלים. פארק הכלבים בשכונת רבין צילום אלכס הובר
מצא את ההבדלים. פארק הכלבים בשכונת רבין צילום אלכס הובר
פארק אופירה המוזנח  צילום אלכס הובר
פארק אופירה המוזנח צילום אלכס הובר

לפני כשנה נכתב על מצבו העגום של פארק הכלבים שבאופירה, הממוקם בלב השכונה הדרומית הוותיקה. בעירייה הובטח אז כי הליקויים יתוקנו והדרוש שיפור ושיפוץ יתבצע. אז הבטיחו.

תגובת עיריית כרמיאל באמצעות הדובר אלי שדה: "הטיפול בנושא הברזלים , אלה הוסרו מזמן. לגבי עניין הדשא אין זה פתרון  טוב כוון שבעת גשמים  עם דריכת הכלבים במקום נוצר בוץ  וכן נוצרות שלוליות . כעת המצב הינו סביר בעזרת החיפוי הקיים .  לגבי הברזייה מתקיימת בפארק עבודות תשתית ולכן הברזייה מנותקת כשהסתיימו העבודות הברזייה תשוב לפעול".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות