fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרב על הוועד

תושבים בשכונת חדרה הצעירה טוענים: ועד השכונה נבחר שלא כחוק ולא מייצג אותנו. יו"ר הוועד: "מדובר בשכירי חרב בשירות גורמים פוליטיים"
בית הכנסת קהילת יעקב. הכל בגללו? (צילום: שלומי גבאי)
בית הכנסת קהילת יעקב. הכל בגללו? (צילום: שלומי גבאי)

המאבק סביב הרחבת בית הכנסת "קהילת יעקב" בשכונת חדרה הצעירה נמשך, והפעם תפס זווית חדשה ואפילו מעט מפתיעה. קבוצת תושבים מהשכונה שלחו מכתב לעיריית חדרה ובו הם טוענים כי ועד השכונה (של חדרה הצעירה) נבחר שלא כחוק, וכי הוא אינו מייצג אותם.

במכתב, עליו חתומים 60 תושבי השכונה, צוין בין היתר: "בחירות הוועד לא נעשו בתיאום עם כל תושבי השכונה אלא רק בפייסבוק, בשעה שחלק גדול מתושבי השכונה מבוגרים ולא מודעים כלל לרשתות החברתיות". בנוסף נכתב: "מאז החליטו לפעול אותם אנשים, כל השקט והשלווה והשלום שהיו מנת חלקה של השכונה נגדעו באיבם ונהייתה שנאת אחים מיותרת". המכתב מסתיים בבקשה של התושבים מהעירייה "להפסיק לשתף פעולה עם קבוצת תושבים זו, שרק גורמת לריב ומדון מיותר".

בית הכנסת קהילת יעקב. הכל בגללו? (צילום: שלומי גבאי)
בית הכנסת קהילת יעקב. הכל בגללו? (צילום: שלומי גבאי)

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "מבדיקה שנערכה השבוע בעירייה עולה כי ועדי השכונות אינם גופים סטטוטוריים אלא על בסיס התנדבות בלבד. לעירייה אין קשר למינוי של ועד כזה או אחר. למרות האמור, עיריית חדרה נוהגת להיפגש באופן שוטף עם תושבים ועם נציגי תושבים ברחבי העיר על מנת לשמוע מקרוב את צורכי התושבים, דרישותיהם ואף אמירת התודה מצדם על פעולות העירייה. זכותם של תושבים להתאגד ולפנות בצורה מסודרת לעירייה וכולם זוכים ליחס שווה והתייחסות מצד נציגי העירייה".

יו"ר ועד שכונת חדרה הצעירה, רועי שפושניק, לא הופתע מהמכתב: "מדובר בשכירי חרב שחתומים על מכתב בשירות גורמים פוליטיים ואחרים כחלק מניסיון ההשתלטות של גורמי הדת על השכונה. הוועד שלנו נבחר בהצבעה מסודרת על ידי 70 משפחות, עם פרוטוקול מסודר שאושר על ידי עיריית חדרה. חלק גדול מהחתומים על המכתב גרים בכלל בשכונות הסמוכות כמו שלמה ואל רם. לא ראיתי אותם פועלים בענייני בטיחות, תברואה ונושאים חשובים אחרים. ללא קשר, כל מי שמעוניין לתרום ולהיות בוועד מוזמן להצטרף ואפילו להחליף אותי בתפקיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות