fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפתרונות של ציפי לבני וירטואליים"

יו"ר מפלגת התנועה מתארחת בשעה זו באירוע שבת תרבות בקרית מוצקין. יאיר שמר מספר ארבע במפלגת הליכוד ביתנו תקף את חזרתה לפוליטיקה. מיקי רוזנטל סתר את דבריה של יו"ר מפלגתו שלי יחימוביץ והוסיף: "הצעה אישית שלי אליכם, אל תקשיבו לפוליטיקאים ערב בחירות"
(צילום: דוברות עיריית מוצקין)

יו"ר מפלגת התנועה, ציפי לבני מתארחת בשעה זו באירוע שבת תרבות בקרית מוצקין. אורחי המעגל:  יאיר שמיר, הליכוד ביתנו; מיקי רוזנטל, מפלגת העבודה; נחמיה שטרסלר, הפרשן הכלכלי של ערוץ 2; עו"ד דפנה שחר, "מעושרות" ונדל"ניסטית; לארי ומינדי, "משנות ה-60 באהבה".

"לא יכולתי לשבת על הגדר". ליבני (צילום: דוברות עיריית מוצקין)

"אין ספק שבבחירה בין נתניהו ובין מועמדים אחרים אני הכי מתאימה. הציבור תופס אותי כמועמדת לראשות הממשלה. אני לא באה נטולת ניסיון. כדי להיות ראש ממשלה צריך להיות שם בחדר בהחלטות על מלחמה ושלום". כך אומרת לבני לפני דקות אחדות.

"הכניסה שלי לפוליטיקה לא עסקה בחישובים מה ריאלי ומה לא. אני לא יכולתי לשבת על הגדר ולהסתכל על מה שקורה במדינה. אין מי שמייצג באופן אמיתי את ההסדר המדיני ועומד מול חזית ההקצנה יותר ממני. אני מקווה שאוכל לסחוף עד מועד הבחירות כמה שיותר אנשים". סיכמה

מנגד, יאיר שמיר תקף אותה ואמר כי "לבני מזהה את המציאות נכונה, אך הפתרונות שלה וירטואליים". שמר, מספר  4 ברשימת הליכוד ביתנו הוסיף, "ציפי לבני היא אישה אישה. אישה טובה, מתנסחת בצורה רהוטה, רואה את המציאות נכונה אבל הפתרונות שלה וירטואליים. על הנייר. לא לכל דבר יש נוסחה ורצפט. אנחנו אנשים מבוגרים. אני באתי הנה עם שיער כסוף בן 67 ואני לא המשיח. אני כן יודע שאני בא מעולם העשייה. דיברת לא בטוח שעשית. היא עמדה פה והציגה כאן הישגי נייר. היא השיגה הכל הנייר אבל אף אחד לא קיבל את זה. איפה היא הייתה בהתנתקות? קרה לנו טוב? קרה להם טוב?

"להגיד לכם שיש לי פתרון בית ספר? לא אין לי. אבל אני יודע שבשטח הזה אי אפשר להקים כאן שתי מדינות לאום. לשיר היום שכל העולם נגדנו לא התחבר היום. העולם תמיד היה נגדנו, השאלה מה העוצמה שלנו. היינו פודלים בתקופה מסוימת והעולם מחא לנו כפיים".

רוזנטל: "ממליץ לא להקשיב לפוליטיקאים ערב בחירות"

העיתונאי שפרץ לרשימת העבודה לכנסת התייחס להכרזתה של יושבת ראש מפלגתו , שלי יחימוביץ' לפיו לא תיכנס לממשלה הבאה שתקצץ מתקציבה בשביל לממן את הבור התקציבי. רוזנטל השיב: "הצעה אישית שלי אליכם, אל תקשיבו לפוליטיקאים ערב בחירות". רוזנטל הוסיף וציין שהוא חושב שיחימוביץ טעתה בוויכוח שהיה לה עם הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר.

שטרסלר בתגובה: "רוזנטל הפתיע אותי כשהביא דעה שונה מדעת יושבת ראש מפלגתו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות