fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד שני ברציפות לנהריה בחמישה ימים

עירוני נהריה רשמה אתמול (שלישי) הפסד שני ברציפות בחמישה ימים כשאירחה את מכבי תל אביב בעין שרה, כשבמחזור הקודם הפסידה בחוץ 72:69 לעירוני נס ציונה. גם האורחת מתל אביב הגיעה אחרי הפסד, ראשון שלה העונה ובנהריה ידעו שהמשימה לא הולכת להיות פשוטה והפסד שני ברציפות של מכבי הוא בגדר סנסציה.

נהריה לא נרתעה בפתיחה מהקצב שמכבי ניסתה לכפות ואחרי 6 דקות יפתח זיו השווה ל-12:12. שתי הקבוצות לא הציגו משחק הגנה מרשים, אבל נהריה הייתה זו שאיבדה יותר ומכבי הענישה אותה בדרך ליתרון 12:19 (דקה 8). נהריה הצליחה לעצור בזמן את המומנטום הצהוב ושולדבראנד צימק ל-19:18 עם סיום הרבע הראשון. המומנטום של נהריה נמשך גם בתחילת הרבע השני כשעלתה ליתרון 19:22. קורי וובסטר היה מעורב בכל התקפה ואסיסט נפלא שלו לנסטרנקו החזיר לנהריה את היתרון 23:24 (דקה 13). הקצב המהיר נמשך והיתרון עבר מצד לצד. איבודי הכדור התאזנו, אבל נהריה לא השכילה לייצר מומנטום לבריחה ומכבי עתה ליתרון 33:35 (דקה 17) שגרם לאלפסי להזעיק פסק זמן לצינון האווירה. נהריה חזרה לא טוב מפסק הזמן ומכבי עלתה ליתרון 38:46 בסיום המחצית הראשונה.

יפתח זיו (צילום: מנהלת הליגה)

מכבי ברחה לנהריה עם פתיחת המחצית השניה ולעתה ליתרון דו ספרתי 44:56 (דקה 23). יפתח זיו כבר הוכיח לא פעם שאף חלק בגוף שלא לא רועד ובעזרתו נהריה צימקה ל-52:58 (דקה 25). מנקודה זו נהריה הפסיקה לשמור בהגנה ומכבי רצה קדימה בלי לעצור בדרך ליתרון שיא של 19 נק' 54:73 (דקה 29). מה שנשאר לנהריה זה לנסות לייצר נקודות מחוץ לקשת ובסיום הרבע השלישי היא פיגרה 76:60.

(צילום: מנהלת הליגה)

לנהריה לא היו פתרונות איך לפרוץ את ההגנה של מכבי אז היא העיפה מחוץ לקשת וצימקה ל-80:68, מה שגרם למאמן מכבי להזעיק פסק זמן. עבירה בלתי ספורטיבית על שולדבראנד בתוספת שלשה שלו צימקה ל-10 נק' בלבד 83:73 (דקה 34) וריח המהפך היה באוויר. נהריה המשיה להפציץ מהשלוש והפעם זה היה וובסטר שעם שתי שלשות רצופות הוריד לחד ספרתי 88:79 (דקה 35). וובסטר המשיך להיות האיש החם של נהריה וחטיפה שלו הורידה ל-88:81.  מכבי לא איבדה עשתונות והצליחה לחזור ליתרון דו ספרתי 81:92. וובסטר עם עוד שלשה מטורפת הוריד ל-92:84, אבל שלשה מנגד של מכבי סגרה את הסיפור.

צלף מקצועי. קורי וובסטר (צילום: אדריאן הרבשטין)
צלף מקצועי. קורי וובסטר (צילום: אדריאן הרבשטין)

קלעו לנהריה: קורי וובסטר 27 (6/9 לשלוש), יהונתן שולדבראנד 16, איגור נסטרנקו ואלכס יאנג 11 כ"א, יפתח זיו 10, טיירון נאש 6, סטו דאגלאס 5, דנזל ליבינגסטון 4.

אריק אלפסי סיכם הפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות בית רצופים: "בכל משחק אני קונה שנקלע 90 נקודות. לא שמרנו טוב, לא בפיקנרול ולא את הגארדים המהירים שלהם. הם קלעו טוב מבחוץ היום, מה שהם לא עשו במשחקים הקודמים. בולדן בעיקר הזיק לנו. היינו רכים מדי בהגנה, אנחנו צריכים לעבוד על זה באימונים. הכל קל מדי אצלנו בצבע, הגבוהים שלהם קיבלו את הכדור עמוק וגם החדירות היו קלות מדי. נגד נס ציונה זה היה משחק שונה לגמרי, אבל אני רוצה לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה, מסרנו הרבה אסיסטים והגענו למצבים טובים אבל זה לא הספיק מול קבוצה שיכולה לגמור את המשחק בתוך כמה דקות".

פתיחה מאכזבת. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות