fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה: פלומיין יעבור לבית"ר עוד שני משחקים, טאפוקו בסוף העונה

פרדי פלומיין עם הפועל חדרה נגד מכבי פתח תקווה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
פרדי פלומיין עם הפועל חדרה נגד מכבי פתח תקווה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

בימים האחרונים ניסו הפועל באר שבע ומכבי חיפה לצרף את שני הכוכבים הצרפתים של הפועל חדרה, קווין טאפוקו ופרדי פלומיין, אבל אתמול (ד') הסאגה תמה כשבית"ר ירושלים מסרה רשמית כי סיכמה על רכישתם מהפועל חדרה. טאפוקו יעבור לבית"ר ירושלים בתום העונה, ואילו פרדי פלומיין יעזוב באמצע החודש, אחרי שישתתף בשני משחקיה הבאים של חדרה. חדרה הודיעה כי סכום העסקה הוא 650 אלף דולר.

לפי הודעת בית"ר ירושלים, הצדדים הגיעו לסיכום מוקדם ואף הודו ליו"ר הפועל חדרה, אורן גולן, על שגילה הגינות ולא חזר בו חרף הצעות אחרות. "מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים והפועל חדרה חתמו על הסכם רכישתם והעברתם של פרדי פלומיין וקווין טאפוקו מחדרה לבית״ר. בימים הקרובים יחל מו״מ מול השחקנים לגבי תנאי העסקתם במועדון. אנו מודים ליו״ר חדרה מר אורן גולן על שלא התפתה מלחזור בו מהסיכום המוקדם וגילה הגינות".

כאמור, לפי הודעת בית"ר ירושלים, השחקנים טרם סיכמו את תנאיהם במועדון, אולם ההערכה בבירה היא כי הדבר לא יהווה מכשול. פלומיין כאמור יעבור בעוד שני משחקים, כך שישחק עם חדרה נגד הפועל חיפה בשבת וגם שבוע לאחר מכן בבית מול בני סכנין, משחק שייערך ארבעה ימים אחרי פתיחת חלון ההעברות. ראשי חדרה ביקשו להשאיר את פלומיין בשני משחקי הליגה הקרובים על מנת שיעזור לקבוצה, ובבית"ר ירושלים כאמור נענו בחיוב לבקשה.

מהפועל חדרה נמסר: "מודים למשה חוגג ולבית"ר ירושלים על התנהלותם ההוגנת במהלך המו"מ ועל פתיחת הדלתות ושיתוף הפעולה. אנו מודים לפרדי פלומיין ולקווין טאפוקו על תרומתם למועדון. אנו רואים בקווין שחקן מוביל שיעזור לנו להגיע להישגים עד סיום עונת המשחקים הנוכחית. חשוב לציין שהפועל חדרה עשתה הכל בכדי להשאיר את שני הצרפתים בשורותיה עד סוף העונה, אך לאור סעיף היציאה בחוזה שלהם לא נותרה לנו ברירה אלא למצות את העסקה הכלכלית הטובה ביותר עבור המועדון. אנו בטוחים שהשחקנים שיחליפו את פרדי יעשו עבודתם נאמנה והפועל חדרה לא תיפגע מקצועית".

פרדי פלומין והפועל חדרה נגד מכבי פתח תקווה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
פרדי פלומין והפועל חדרה נגד מכבי פתח תקווה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות