fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"העולם הפוליטי קשה לנשים, אבל לחדרה מגיע יותר"

קרנית קעטבי
קרנית קעטבי

קרנית קעטבי הודיעה על התמודדותה למועצת העיר חדרה בבחירות המוניציפאליות הקרבות. קעטבי (42) תושבת שכונת בית אליעזר, נשואה ליוסי ואם ל-3, הגיעה לחדרה לפני 11 שנים מרחובות. היא מנהלת מכירות ושיווק בחברת שעוסקת ביבוא קופסאות פלסטיק.

לדבריה, נכון לעכשיו היא עוד לא יודעת אם תתמודד דרך סיעה פוליטית או פרטית: "יצאתי בהכרזה, עדיין לא הוחלט איך ומה, יש שיחות ודיבור מול כמה אנשים אבל כלום עוד לא סגור. אני מרגישה צורך לתרום ולתת לעיר יותר ממה שאני נותנת היום והכוח היחידי לעשות יותר הוא דרך המועצה עצמה, להגיע ליותר ויותר אנשים, לדאוג יותר לנוער, לחינוך שזה משהו שהוא מאוד זורם בתוכי, להכשיר ולדאוג לדור הבא".

קרנית קעטבי (צילום: פרטי)

קעטבי אומרת שהתלבטה ארוכות במשך חודשים: "העולם הפוליטי כמו שאנחנו יודעים הוא לא קל במיוחד לנשים, זה עולם שרובו של גברים, לצערי אין הרבה נשים בפוליטיקה כי זה עולם מאוד קשה ואכזר שלוקח זמן מהמשפחה שלך, אבל החלטתי שאין ברירה כי משם, מהפוליטיקה, אפשר לעשות יותר מאשר כשאתה פועל לבד עם עצמך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות