fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הספירה לאחור החלה

שלושה מחזורים לסיום הליגה הסדירה, עירוני נהריה השאירה לעצמה סיכוי ממשי לסיים ראשונה בטבלה לאחר שהביסה במשחק חוץ 54:82 את אליצור רמלה.
אבירם זליקוביץ' (צילום: מיכה פישנזון)
אבירם זליקוביץ' (צילום: מיכה פישנזון)

במשחק חוץ שהסתיים לפני שעה קלה, עירוני נהריה הביסה 54:82 את אליצור רמלה, עם תצוגת תכלית במחצית שנייה מטורפת ודאבל דאבל של אבירם זליקוביץ' שסיים את המשחק עם 29 נק' ו-10 כדורים חוזרים.

המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה ביתרון קל של רמלה 30:36. במחצית השנייה שחקני נהריה יצאו כמו מלוע של תותח והעלו את רמת המשחק שלהם בשני צידי המגרש. נהריה הצליחה לשתק את רמלה (18 נק' במחצית) שלא מצאה תשובות להתקפות ההולכות וגוברות שלה.

עוד קלעו לעירוני נהריה: נייט מילר 19 נק' (8 כ"ח), רמון קלמנטה 13 נק' (10 כ"ח), ג'ונתן בייז וערן סודאי 4 נק' כ"א, רביב פיטשון (14 כ"ח), עאדל מתא וניר גולן 3 נק' כ"א, בן פריינטה ויוני דרעי 2 נק' כ"א.

המצטיין במשחק אבירם זליקוביץ': "אני נהנה ממה שאני עושה. נהנה לשחק, לעזור, בסופו של דבר אני בא לעשות את העבודה ויום אחד זה ככה ויום אחד זה ככה. אני שמח שהיום עזרתי לקבוצה לנצח, כל שבוע זה מישהו אחר". על היכולת של הקבוצה במחצית השנייה הוסיף: "האמת שהיינו רדומים בחצי הראשון, לא הופענו בהתחלה, אבל ידענו שזה תלוי בנו. במחצית השנייה, הכל מתחיל ונגמר בהגנה בסופו של דבר. הייתה לנו בעיית עבירות, אבל השחקנים שעלו מספסל עשו את העבודה, בשביל זה יש לנו סגל ארוך שכל שחקן יכול לתרום".

בזכות הניצחון על רמלה, נהריה פתחה פער של 2 נקודות מהשלישית מכבי הוד השרון, שהפסידה אמש לאליצור קרית אתא וככל הנראה הבטיחה לעצמה את המקום השני בטבלה כשגם המקום הראשון עדיין בהישג יד.

ביום שלישי הקרוב נהריה תארח את קרית אתא (עין שרה, 19:30) ונס ציונה תצא למשחק חוץ נגד הוד השרון. בסיטואציה מסוימת, בסיום המחזור נהריה יכולה למצוא את עצמה במקום הראשון עם רוח גבית חזקה לקראת משחק החוץ נגד נס ציונה שבוע לאחר מכן, לקרב ישיר על המקום הראשון שמבטיח יתרון ביתיות עד לסדרת הגמר סל. במחזור הסיום נהריה תארח את הוד השרון ונס ציונה תצא למשחק חוץ נגד מכבי קרית גת.

זליקוביץ' התייחס גם למצבה של קבוצתו בטבלה: "הגענו לסיטואציה שהדברים תלויים בנו. אם ננצח את כל המשחקים נסיים ראשונים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות