fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסוהו ייפתח היום בנתניה

סוהו חדש צילום evolve media
סוהו חדש צילום evolve media

SOHO – מרכז הבילוי, העיצוב והלייף סטייל יפתח  היום (רביעי( ליד איקאה. במתחם החדש יש חנויות לעיצוב הבית לצד מסעדות ובתי קפה.  על עיצוב המבנה האדריכלי יוצא הדופן של המתחם, בו השקיעו אלקטרה נדל"ן ובן אפרים בנייה וייזום כ-300 מיליוני שקלים, ניצח האדריכל רמי וימר, ששאב השראתו ממודלים אייקוניים בעולם. המתחם משתרע על שטח של כ-27, אלף מ"ר מתוכן ארבע קומות מסחר, ארבע קומות משרדים, סופרמרקט גדול ושלוש קומות חניון תת קרקעי ענק.

 סוהו חדש צילום evolve media
סוהו חדש צילום evolve media

בקומות העיצוב מותגים מובילים רבים, רהיטים לבית לגן, מזרונים, פרזול, שטיחים, תאורה ועוד. בקומת הקרקע ממוקמות מסעדות ובתי קפה: לחם ארז, לנדוור, אגאדיר, טוני ווספה, NAGISA SUSHI, BIGA, FAT VINNY, ליליס פטיסרי, חומוס אהרל'ה, גלידריה EMILIA ועוד.

במתחם האוכל גם סופרמרקט גדול של רשת "סטופמרקט" המשתרע על שטח של כ–3,500 מ"ר ויפעל שבעה ימים בשבוע עד חצות וסניף של בנק מזרחי. בקומות העליונות של המתחם ישנם 74 משרדי בוטיק מתחומים שונים: אדריכלים, משרדי עורכי דין, רואי חשבון ובעלי מקצועות חופשיים. המתחם מציע למבקריו מעל 600 מקומות חניה בחניון תת קרקעי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות