fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשרד לשוויון חברתי יעביר מאות אלפי שקלים למרכז הצעירים בקריית ים

השרה גמליאל יחד עם ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור צילום:יח"צ
השרה גמליאל יחד עם ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור צילום:יח"צ

במסגרת קול קורא שהפיץ באחרונה המשרד לשוויון חברתי לתמיכה במרכזי צעירים ברשויות המקומיות, נחתם הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לעיריית קריית ים. לאור ההסכם, יועברו בקרוב מאות אלפי שקלים לתכניות מנהיגות, פעילויות חברתיות לצעירים וציוד למרכזי הצעירים בקריית ים.

השרה גמליאל יחד עם ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור  צילום:יח"צ
השרה גמליאל יחד עם ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור צילום:יח"צ

 

גמליאל אירחה בלשכתה שבכנסת את ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, למעמד חתימה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי למרכז צעירים בקריית עם. המענק  בסך מאות אלפי שקלים, ישמש לטובת תכניות מנהיגות, פעילויות חברתיות וציוד מרכז הצעירים בעיר. הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות מקומיות המפעילות מרכזי צעירים, ולפיו כל רשות שתעמוד בתנאי הקול הקורא תזכה למענק לתכניות מנהיגות, פעילות חברתית לצעירים וציוד למרכזי הצעירים. קריית ים, היא אחת הרשויות הראשונות שעמדו בתנאי הקול הקורא וחתמו על הסכמי המענק.

גמליאל אמרה: "השקעה בצעירים היא השקעה אסטרטגית לטווח ארוך, שהמדינה היא הנשכרת העיקרית ממנה. חובה על כל מדינה חפצת חיים להשקיע ברווחת הדורות הצעירים, שהם עתידה על כל המשתמע מכך. מדינת ישראל צריכה להיות מחויבת לצעיריה, דור העתיד שלנו, ובאחריותי כשרה לשוויון חברתי להבטיח זאת למען עתיד הדורות הבאים. שמחה על שיתוף הפעולה עם ידידי ראש העירייה דוד אבן צור, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה ומשמעותית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות