fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיזוג לא עבד, ההופעה של שחר חסון בוטלה

היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן
היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן

עוגמת נפש נגרמה למאות צופים שהגיעו במוצאי השבת האחרונה להיכל התיאטרון בקרית מוצקין. זמן קצר לפני תחילת הופעתו של הסטנדאפיסט שחר חסון, נמסר לקהל שכבר הגיע כי ההופעה מבוטלת מכיוון שמיזוג האוויר של התיאטרון חדל מלפעול.

היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן
היכל התיאטרון מוצקין. צילום: דורון גולן

הצופים הרבים שהגיעו קיבלו את ההודעה על הביטול רק כשהיו במקום ורבים מהם הביעו את זעמם בעמוד הפייסבוק של היכל התיאטרון. "ממש ביזיון לבטל הופעה חצי שעה לפני שהיא אמורה להתקיים. ועוד בתירוץ עלוב של כשל במיזוג אוויר. ביזיון!!!" כתבה אחת הצופות ואחר הוסיף "אכזבה גדולה לקבל כזה יחס!!!!!אנשים סגרו בייביסיטר שינו משמרות על מנת להגיע למופע שכל כך חיכו לראות אותו.!!!ועד עכשיו לא טורחים במינימום אפילו לפרסם הודעת התנצלות מטעם התיאטרון בושה וחרפה!!!". "פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה….לאחר שעה נסיעה הגענו עם ילדינו אתמול להופעה של שחר חסון. הגענו רבע שעה לפני תחילת המופע ומסתבר שהמופע התבטל כי יש בעיה במיזוג אויר באולם. לא שמעו על טכנאי מזגנים בקריות? לפחות יכלו להתקשר או לשלוח הודעה על ביטול המופע! האכזבה גדולה מאד לנו ולילדנו".

מנכלית התיאטרון, דפנה צורי, מסרה כי בליל שישי נשרף כבל באחד מהמפסקים של המיזוג בהיכל. חלק מהמזגנים עבדו אבל היה חם מהרגיל באולם. למרות זאת הקוסם, חזי דין, הופיע. כך גם הצגת הילדים למחרת בבוקר. לעומתם, הסטנדאפיסט שחר חסון החליט לבטל את הופעתו והקהל נשלח הביתה. "אנו מיצרים על התקלה שכבר טופלה" נמסר מהיכל התיאטרון מוצקין "היות והתקלה קרתה ביום שישי בערב, חברת אלקטרה לא יכלה הייתה לספק לנו את השירות אלא רק ביום ראשון בבוקר. תקלות קורות, מכשירים מתקלקלים. אנחנו אוהבים ומחבקים את האומנים והקהל ונעשה הכל לרווחתם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות