fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הכי עלוב שהיה אי פעם"

כך הגיבו תושבים עם פרסום רשימת האמנים שיופיעו בעיר ביום העצמאות. העירייה: "הוכנה חגיגת עצמאות מרשימה בעלות של כ-550 אלף שקלים"
קרן פלס צילום רן אליהו
קרן פלס צילום רן אליהו

נראה שבעיריית נתניה התקבלה השנה החלטה לחסוך בעלויות של מופעי יום העצמאות. עם פרסום רשימת המופעים, תושבים רבים התלוננו על העדר אמנים מהשורה הראשונה לעומת ערים אחרות בארץ.

טלי מולנר: "הכי עלוב שהיה אי פעם. מרוב שעלוב נתניה לא נכללה ברשימה שפורסמה בידיעות אחרונות השבוע. לא חייבים להביא את היקרים ביותר בשוק, אבל גם לא להביא כלום זו חוצפה. מגיע לנו ליהנות כמו שצריך ביום העצמאות וגם ליהנות מחינוך וכדומה. השנה אין שום סיבה לנוער או למבוגרים לצאת לבמות המרכזיות".

קרן פלס צילום רן אליהו
קרן פלס צילום רן אליהו

חגיגות יום העצמאות ייערכו במספר מוקדים. בפארק החורף יופיעו עדי ביטי, גיא ויהל, אנא אערף, נצ'י נצ', DJ איציק טמנו ו-DJ ארז שטרית. בכיכר העצמאות יופיעו קרן פלס, "יותם ומיקה חוגגים עצמאות", "נופיקו", כוכב הילדים והנוער דניאל מורשת, ירדן גרופי מהפרויקט של עידן רייכל,  הזמר שקד קוממי. את הערב תנחה שי המבר שגם תשיר. בתום המופעים תתקיים ברחבת הכיכר הרקדה המונית אל תוך הלילה עם המרקיד ירון כרמל.

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדי שנה, מציעה העירייה חגיגת עצמאות מקיפה ומרשימה, המקיפה חמש במות ברחבי העיר, הכוללות אירועים בהשתתפות מגוון אמנים מובילים, לקהלי יעד שונים, בעלות הנאמדת בכ-550 אלף שקלים. מופעי האמנים שעל במות הבידור יכללו שילוב להקות מקומיות ומתן חשיפה לאמנים מקומיים לצד מופעים של אמנים ארציים מהשורה הראשונה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות