fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היממה את כולם

אימאן בסטוני  צילום: נאוה זלצמן
אימאן בסטוני  צילום: נאוה זלצמן

דניאל ציוני, שממשיך למצב את עצמו כאושיית תרבות, התייצב השבוע בהשקת האלבום החדש ״ספין״ של החבר הטוב אשר סויסה, אותו אתם מכירים יותר כדי ג'יי

סקאזי ודניאל ציוני (צילום עצמי)
סקאזי ודניאל ציוני (צילום עצמי)

. למועדון ה-KU התל אביבי הגיעו גם הקומיקאי טל פרידמן ושרת התרבות מירי רגב, שהתייצבה מתוקף מעמדה. 

איש היח"צ משה זיו נפגש השבוע עם הזמר עידן רייכל בפרמיירה חגיגית כלשהי. השניים קבעו להיפגש בשנית באולפנו הפרטי של רייכל והמדור מבטיח לעקוב אחר ההתפתחויות. צילום: עצמי

הרבה אושיות נדל"ן ובכלל טסו השבוע לוועידת הנדל"ן באילת. הגדיל לעשות אמנון סלע, שתרם את המטוס הפרטי שלו כדי שבנו איתמר ואחיינו דותן, יחד עם רועי בן שלוש, יוכלו לטוס בשלווה ובנחת לוועידה. יש דרג ויש. תמשיכו אתם. 

משה זיו ועידן רייכל (צילום:עצמי)
משה זיו ועידן רייכל (צילום:עצמי)
בעננים. איתמר סלע, דותן סלע, ורועי בן שלוש (צילום עצמי)
בעננים. איתמר סלע, דותן סלע ורועי בן שלוש (צילום עצמי)

אימאן בסטוני חגגה בשישי האחרון יום הולדת בקבלת שבת בברברוסה בקרית חיים. מאות החוגגים רקדו ללא הכרה ושרו עם גיא שרון, והאלכוהול נשפך כמים. על העוגה טרח ארז מקונדיטוריית פאי, שהגדיל לעשות וצירף תמונות אכילות של בסטוני על העוגה. רקדו עד דלא ידע: ניקולאי קדוש, מירי בן שושן, כרמל שבתאי, מיכל שמש, חלי ומיקו ממן, ערן ומירית חמו, נטעלי פישל, שחר דן, רחלי וגבי בן גלים, אביטל ויעקב מגן, קולט ממן ועוד רבים וטובים.

עשרות תעשיינים מהמרחב הצפוני הגיעו בשבוע האחרון לוועידת התעשייה שהתקיימה באילת. חלפו בכביש הערבה: טובי בכר, אריק בוגנר, הנרי צימרמן, זכריה חי, עמוס עשת, רמי בכרך, רן גלזר, גבי ביטון, אורי יהודאי, נשיא  פרוטרום וליאור אפלבאום. אז יופי.

נבחרת הנוער של הפועל חיפה החלה לפקוד את הסטודיו של רמית אטיאס, כדי לשפר את הגמישות בשיעור פילאטיס ואימוני טי אר אקס. מישהו שם בהחלט יודע מה טוב לגוף שלו.

פנינה ששון מקרית מוצקין יצאה לפנסיה מהטכניון, אך זה לא אומר שמשעמם לה. חוץ מפעילות רבה עבור ארגון גמלאי הטכניון, משקיעה ששון שעות רבות גם למען עמותת איל"ן בקריות.

אימאן בסטוני  צילום: נאוה זלצמן
אימאן בסטוני  צילום: נאוה זלצמן

איש יחסי הציבור גיל מזרחי הגיע השבוע לתיאטרון הצפון השבוע, רק כי משרדו מייצג את המופע של הזמרת סטלה יודקו ונדהם לגלות שיודקו הופיעה מול לא פחות מ-1000 חובבי נוסטלגיה ושברה שיא במכירת הכרטיסים.

לנסיעותיה הקבועות של אביטל מגן לתל אביב לבקר את שני ילדיה, נוספו עתה בקביעות שלוש נסיעות בשבוע. מגן החלה ללמוד אילוף כלבים, טיפול בפרחי באך בכלבים ושילוב כלבים בספורט אתגרי. החלום שלה, אם תהיתם, הוא לעבור להתגורר בנחלה, בה יוכלו לגדל את כל בעלי החיים הנטושים בישראל.

בזמן שישנתם שנת צהריים, נפגש בשישי האחרון היועץ העסקי יואל סולם עם גלית מלכין, האישה שעומדת מאחורי מותג האופנה לנשים "גליתה". המדור היה רוצה להיות זבוב על הקיר, רק כדי לדעת על מה הם דיברו.

לאחר שבשבוע שעבר השיק את ספרו החדש בפרמיירה נוצצת בתל אביב, השבוע  עשה השף קונדיטור דודו אוטמזגין השקה נוספת בביתו בקרית מוצקין. עלו ובאו לחלוק כבוד למאסטרו: כרמל שבתאי, מיכל שמש, מירי בן שושן, ליאורה גולדנברג שטרן ועוד.

גיל מזרחי וסטלה יודקו צילום: שרה אקו
גיל מזרחי וסטלה יודקו צילום: שרה אקו

הצלם עידן חן הפתיע את בת זוגו שרונה שבילביץ בטיסה לפראג והשניים טיילו בין נופים עוצרי נשימה. מה ששרונה לא ידעה, שבאחד מימות הטיול מתכנן חן לקשור את גורלו בגורלה. על רקע של טירה חלומית, כרע חן על ברכיו ושלף טבעת. ברור שהיא אמרה לו כן, והשניים כבר הספיקו לקבוע תאריך לחתונה. אז פתחו יומנים ורשמו: 26.1.16, באולמי הנסיכה.

עידן, ממהרים להתחתן?
"כן. והיא לא בהריון". שיהיה במזל.

יוחאי ועדי אסולין בילו השבוע חמישה ימים ברומא והשתדלו להספיק כמה שיותר שופינג ומסעדות טובות, אך בעיקר זמן איכות. את האפיפיור, לא יצא להם לפגוש, לצערם, כי הוא בדיוק שהה בקניה. תמיד יש את הפעם הבאה.

בתזמון מושלם עם חג ההודיה האמריקני, חגג השבוע מנהל הסינמטק בחיפה אבישי כפיר את יום הולדתו ה~60. לרגל התאריך העגול, ארז כפיר את משפחתו וטס להזדהות מקרוב עם בני העם האמריקאי. אז שיהיה במזל.

סמסו מזל טוב למשה וזהבה גבאי שחר, שחגגו השבוע את העובדה שהפכו לסבא וסבתא, לאחר שלבתם שיר ובעלה בן אסבן נולדה בת. המדור מצטרף לברכות.

סתם שתדעו, שהספורטאים אורנה ומקסים שחף טסו לפריז לכנס טריאתלון.

בשעה טובה. עידן חן וחברתו שרונה צילום: עצמי
בשעה טובה. עידן חן וחברתו שרונה צילום: עצמי

 מי שהגיע בחמישי שעבר למסעדת מנטון הופתע לגלות במקום את אלעד כהן מיקב ורטמן החיפאי, שעבר בין הסועדים והסביר להם על ההיסטוריה של היקב, על תהליך ייצור היין ועובדות מעניינות נוספות. השף מיכאל דרעי הצטרף אף הוא ושיתף את הסועדים בסודות ממטבחו ובבחירותיו הקולינריות. 

בתוכנית הרדיו ״זירה חופשית״ ששודרה בשישי האחרון ברדיו חיפה, החליטו אלי לוי ויוסי מזרחי להעלות לשידור את הזמרת דקלה לראיון לקראת הופעה שלה בחיפה. אממה הדיווה עלתה לשידור ונשמעה כמו מי שרק קמה מהשינה.

לוי, לא כיוונתם שעון מעורר?
״תפני בבקשה לדוברת הרדיו ליטל אפרגן. יום טוב״.

המפיקה זאזא כהן הגיעה בשבוע שעבר להפרשת חלה בבית חברתה סיגל פילו. בתום הטקס, חברה לידיד שלה, איתו נסעה לתל אביב והשאירה את רכבה חונה בסמוך למרכז הקונגרסים. אממה, כהן שכחה את התיק שלה על המושב הקדמי, וכידוע לכולם, כל פרצה קוראת לגנב. כשחזרה למחרת לקחת את רכבה, גילתה את השמשה מנופצת, התיק ובתוכו הארנק וכל המסמכים נעלמו, יחד עם מעיל של אחד ממעצבי האופנה הנחשבים, תיק איפור מלא בכל טוב ושקית של נעליים.

כהן, מי משאיר תיק ברכב?
"אני יודעת, לא אחראי מצידי. אחרי יומיים של סידורים להחזיר לעצמי את החיים, אני מבטיחה שזה לא יקרה יותר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות