fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשוד בהארכת המעצר: "אלי אבוטבול לא היה מוכן לפגוש אותי, אני לא איש של ידיים"

הוארך ביממה מעצרו של תושב המושבה בן 32, בעל עסק עצמאי בחשד שאיים על ראש המועצה אלי אבוטובול
מועצה מקומית זכרון יעקב (צילום: באדיבות המועצה)
מועצה מקומית זכרון יעקב (צילום: באדיבות המועצה)

 

ביום ראשון נעצר תושב זכרון יעקב בן 32 בחשד שהגיע לבניין המועצה ואיים על ראש המועצה

ביום ראשון נעצר תושב זכרון יעקב, 32, בחשד שהגיע לבניין המועצה ואיים על ראש המועצה, הוא השתחרר ממעצר בתנאים מגבילים כבר ביום שלישי.

הרקע למעשה, מחלוקת בנושא קנסות בעניין תכנון ובנייה.

החשוד, נשוי פלוס ילד, בעל עסק עצמאי, הודה במיוחס לו ובהארכת מעצרו הראשונה אשר התקיימה בבית משפט השלום בחדרה, ביום שני, הוא אמר:

" אני איש עבודה ולא איש של בלאגנים, לא מחפש צרות. אני מתעסק בבית, אשתי עדה לכל מה שהיה. לא היה חיים לא עבודה, לא בית. אלי אבוטבול לא היה מוכן לפגוש אותי, אני לא איש של ידיים, אני נגד פשע. אני התפרצתי, זה לא אני, אני איש עבודה אני עצמאי ויש לי עסק אני לא אהרוס אותו בשביל שום דבר. אני משלם ומשלם ומגיע למצב שאין לי. כולם יושבים עליי".

בין התנאים לשחרורו של התושב, מעצר בית מלא בבית הוריו בפרדס חנה עד היום, 20.11.2015.

בנוסף לכך, הוא נדרש להפקיד 3,000 שקלים במזומן או בערבות בנקאית ולחתום על התחייבות בסך 10,000 ₪,  כאשר שלושה ערבים חתמו על הסכום האמור.

עוד הוא נדרש להימנע מיצירת כל קשר, ישיר או עקיף, עם ראש המועצה ועם בני משפחתו וכל אדם הקשור לביצוע העבירה הקשורה לתיקו.

בנוסף לכל האמור, נאסר עליו להיכנס לתחומי זכרון יעקב עד היום בבוקר, 22.11.2015, הוא נדרש גם לא להתקרב מרחק של 500 מטרים מבית ראש המועצה או מבניין המועצה למשך 30 ימים.

 

עורך דינו של החשוד, עורך הדין שי לוי, אומר: " כתוצאה מהתנהלות קלוקלת של גורמים במועצה, זומן החשוד אל המועצה, שם נתקל ביחס מזלזל ומשפיל מצד ראש המועצה איתו ביקש להיפגש אחרי שזומן כאמור על ידי סגנו, מישה בלומנפלד. אז בשעת כעס ובסערת הרגשות קילל, העליב את ראש המועצה, קילל ואיים עליו. אין לדון אדם בשעת כעסו. ככל הנראה החשוד אשר מודה במיוחס לו ומתנצל על הדברים אשר אמר בשעת כעסו".

סגן ראש המועצה, מישה בלומנפלד אומר בתגובה לעורך דינו של החשוד: " לא החשוד זומן אליי. אשתו פנתה אלי לעזרה בעניין הנוגע לועדה לתכנון ולבנייה ואני נעניתי לה ברצון. רציתי לעזור לה והזמנתי אותה למשרד שלי לפגישה. היא לא הגיעה. באותו זמן בו הייתה אמורה להתקיים הפגישה שמעתי צעקות רמות, זה הכול. לא הבנתי מה פשרן. ראיתי גם התגודדות והמולה ולא הבנתי מה קרה".

גם סגנית המועצה, צילה רשף, שהייתה עדה לתקרית מספרת: " ממה שראיתי מדובר בתושב שניסע להיפגש עם ראש המועצה, פגישה שלא תואמה מראש וברגע שראש המועצה יצא ממשרדו להמשך לוח הזמנים שלו, התושב תפס אותו במסדרון של הלשכה, גידף אותו, צעק עליו קילל אותו ואיים עליו. הוא קילל את אמא שלו, את המשפחה שלו וגם את הילדים שלו. ראו שהבן אדם היה בסף רתיחה מאד גבוה. הבנתי שכאשר ראש המועצה יצא מבניין המועצה החוצה, אותו תושב המתין לו שם והמשיך לקלל אותו, אז הוא נעצר. מבירור ראשוני שעשיתי, מדובר בקנס בתחום של תכנון ובנייה שהושת על התושב מטעם הועדה המקומית לתכנון ולבנייה ולא מטעם המועצה המקומית.

בניסיונות לקבל תגובה מראש המועצה נמסר מלשכתו: " אין תגובה".

כאשר נשאלו שם האם יש בכוונתם להציב שומר על ראש המועצה, התשובה שנתקבלה הייתה: " לא נשים שומרים על ראש המועצה".

ליאת אהוד

liatehud@omer_media.co.il

בתמונה: עורך הדין שי לוי

צילום: צילום משרד, עצמי יח"צעורך-דין-שי-לוי-558x992

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות