fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החרדים בחדרה: "ש”ס תהיה הסיעה היחידה הגדולה במועצת העיר"

בועז ביטון לבחירות צילום פרטי
בועז ביטון לבחירות צילום פרטי

בתנועת ש"ס בחדרה, פתחו השבוע את קמפיין הבחירות עם המון אופטימיות שלא לאמר תחושת כח: יו"ר הסיעה והמשנה לראש העיר בועז ביטון מאמין שהסיעה תגדיל את כוחה הפוליטי ואפילו תכפיל אותו, עד כדי כך שהיא תהיה היחידה שתקבל 3-4 מנדטים בניגוד, להערכתו, לכל הסיעות האחרות שלא יזכו ליותר מ-2. ולמה? בגלל העשייה והגישה החיובית.

"אני מאמין שסיעת ש"ס חזור לקדצניה הבאה הרבה יתר גדולה ומחוזקת בגלל העשייה הענפה שעשינו בחמש שנים האחרונות, שירתנו את התושבים במסירות ואת כל גווני האוכלוסיה, דתיים וחילונים כאחד”, אומר ביטון, "דבר אחד אני יכול להבטיח – שהקמפיין שלנו יהיה חיובי, לא נחפש מה שלילי אצל האחר אלא מה שטוב אצלו. אנשים שעשו דברים לא צריכים לחפש מה שלילי ודפוק ולא טוב.

"העשייה שלנו מדברת בעד עצמה והיא נוגעת לכל התושבים, לא רק לחרדים. ברגע שלאנשים יש מה למכור העשייה מדברת בעד עצמה. אנחנו בעצם הולכים לקמפיין חיובי וזה הזמן לקרוא לכל להמועמדים החדשים והישנים אלה שרוצים להיות חברי מועצה ושלמור על הכסא שלהם – די עם מערכת ההשמצות המכוערת, מריבות לחפש מה דפוק אצל השני, תתחילו לחפש מה טוב אצל אחרים, מה עשיתם ומה אתם רוצים לעשות טוב למען הציבור".

בועז ביטון לבחירות צילום פרטי
בועז ביטון לבחירות צילום פרטי

כחלק מתחילת הקמפיין התמלאה העיר בשלטי פרסום של הסיעה עם הסלוגנים "עשיה מנצחת". ו"בועז ביטון , איש של עשיה". לדברי ביטון, הסיכויים שלהם להצליח במערכת הקרובה טובים כי לא המצביעים שלהם אולי בניגוד למה שאפשר היה לצפות, הם לא רק חרדים: "הציבור שמצביעה לנו הוא מעורב. אני מכיר מאות רבות של מצביעים שהם חילונים גמורים וגם שהם מחללי שבת וגם מסורתיים שמצביעים לש"ס. ש"ס היא מפלגה שאמנם מייצגת ערכים של יהדות ומסורת במטרה לשמור על הזהות היהודית של העיר והמדינה אבל מעבר לזה האסטרטגיה הגדולה שלנו בלשרת את האזרח לא מפרידה בין מי שיש לו או אין לו כיפה.

"היעד שלנו בעזרת השם לגדול מינימום ל-3 או 4 מנדטים, ולדעתי נהיה המפלגה הגדולה ביותר בחדרה. בקדנציה הבאה לראש העיר תהיה לדעתי מערכת הרכבת קואליציה מורכבת ביותר כי לכל המפלגות יהיו עד 2 מנדטים ואנחנו נהיה הכי גדולים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות