fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה בניית אולם ספורט חדש במועצה אזורית מנשה

עבודות הבנייה השבוע (צילום: מועצה אזורית מנשה)
עבודות הבנייה השבוע (צילום: מועצה אזורית מנשה)

לאחר שלפני כשבועיים נחנך אולם ספורט חדש במועצה האזורית חוף הכרמל, החלה השבוע המועצה האזורית מנשה בבנייה והקמה של אולם ספורט אזורי במרכז האזורי מנשה. מהמועצה האזורית מנשה נמסר כי באולם החדש יהיו 500 מושבים, חדרי הלבשה חדישים, חדרים לפעילות פנאי ומחול ועוד, וכי עלות הקמתו היא כ-13 מיליון שקלים.  בניית האולם צפויה להימשך כזנה, והקבלן המבצע הוא תופיק דראושה.

האולם ישרת את כל תושבי המועצה, את קבוצות הספורט השונות הפעילות במועצה, את בתי הספר שבמרכז האזורי מנשה: רעות, ניצני רעות, שבילי רעות, קשתות, גוונים, נטעים ומבואות עירון, את המרכז לוותיקים מלוא, ועוד. בשנים האחרונות, בשל הנהירה הגדולה של תושבים, בהם בנים חוזרים רבים, הוקמו במועצה האזורית מנשה ארבעה בתי ספר, ארבעה עשר גני ילדים, עשרה מועדוני נוער, מבנה חדש למרכז לוותיקים, מלוא, וחדר כושר. סך כל ההשקעה בבינוי מוסדות חינוך, פנאי וספורט במועצה בשנים האחרונות עומד על כמאה ושלושים מיליון שקלים.

עבודות הבנייה השבוע (צילום: מועצה אזורית מנשה)
עבודות הבנייה השבוע (צילום: מועצה אזורית מנשה)

ראש המועצה האזורית מנשה, אילן שדה, אמר השבוע: "אנו מקימים מוסדות חינוך פנאי וספורט המשרתים את כל התושבים מכל הישובים ועומדים על כך שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כפי שראוי לתושבים הערכיים והיקרים של המועצה האזורית מנשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות