fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: משטרת ישראל פענחה תיק פשע בו מעורבים שמוליק הרוש ויריב ממן

זירת ההתנקשות בנעמן. צילום משטרת ישראל
זירת ההתנקשות בנעמן. צילום משטרת ישראל
הותר לפרסום בהתאם להסרת צו אסור פרסום, כי במסגרת חקירה נחושה של משטרת ישראל, כנגד מחוללי פשיעה המסכנים את בטחון הציבור, עצרה יחידה מרכזית של המשטרה את עבריינים שמוליק הרוש ויריב ממן, תושבי אזור נהריה והסביבה, בחשד לעבירות פשע חמורות, הכוללות מרדף מסוכן בכביש ראשי וירי באמצע הרחוב.
זירת ההתנקשות בנעמן. צילום משטרת ישראל
זירת ההתנקשות בנעמן. צילום משטרת ישראל
מדובר בפענוח תיק פשע חמור מתאריך מ-31 לדצמבר 2017,  בתום חקירה סמויה שניהלה היחידה המרכזית במחוז חוף, אשר גיבשה תשתית ראייתית לחשד, כי שני העצורים בתאריך האמור, זיהו זה את זה תוך כדי תנועה בכביש 4 (מרגבה דרומה לכיוון הקריות), מפגש שהוביל למרדף פרוע שכלל ניגוח בין כלי הרכב, תוך סיכון כלל משתמשי הדרך והסתיים בירי מצד ממן לכיוונו של הרוש ופציעתו סמוך לאזור תעשייה בצומת נעמן.
בלשי ימ"ר חוף ניהלו חקירה סמויה תחת צו אסור פרסום והצליחו לעצור את שמוליק הרוש שהסתתר באזור הדרום ואת יריב ממן שהסגיר עצמו ומעצרם הוארך בבימ"ש השלום עכו בהתאם למסוכנות וצרכי החקירה. עם סיום החקירה בימ"ר חוף ומיצוי כלל הראיות בתיק, תוך ליווי מקצועי של פרקליטות חיפה,  בכוונת הפרקליטות  להגיש היום כתב אישום חמור בבימ"ש מחוזי חיפה בגין עבירות פשע כנגד השניים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות