fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעצרו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן הוארך בשבוע

גנדלמן נעצר הבוקר יחד עם ראש לשכתו, נהגו וקבלן מוכר, במסגרת פרשת שחיתות הנחקרת כעת במשטרה
צביקה גנדלמן. המבקר לא המליץ על תלונה פלילית (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן. (צילום: שלומי גבאי)

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בשבוע.  מעצרה של ראש לשכתו ושל קבלן מהעיר הוארכו בשישה ימים.

בשעות הצהריים הותר לפרסום כי גנדלמן העצור ואחד החשודים בפרשת שחיתות שנחקרת בידי המשטרה.

גנדלמן נעצר הבוקר (ב') יחד עם ראש לשכתו, נהגו וקבלן מוכר. על פי החשד ראש העירייה קידם את ענייניו של הקבלן בתמורה לשוחד.

צביקה גנדלמן. המבקר לא המליץ על תלונה פלילית (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן. (צילום: שלומי גבאי)

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם. החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים הובא ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

יום עצוב לחדרה

חבר מועצת העיר חדרה ויו"ר האופוזיציה, עו"ד אוהד מרחב, כתב היום בדף הפייסבוק שלו: "יום בו ראש עיר ואנשי "שלומו" נעצרים הוא יום שחור ועצוב. אבל במקרה שלנו הכתובת היתה על הקיר.
לפני מספר חודשים אני וחבריי העברנו למשטרת ישראל תלונה מפורטת על התנהלותו הפלילית לכאורה של צביקה גנדלמן.  לא מדובר בפוליטיקה או בספינים מצדנו ולא ברצון לשנות את השלטון באמצעים לא דמוקרטים..
אתמול הרגשתי וראיתי באופן אישי את ה"זרוע הארוכה" של חלק מאותם מעורבים בוחשת ומשפיעה על הבחירות הפנימיות בסניף הליכוד בחדרה, כדי לוודא בכל דרך שלא אבחר ושמול גנדלמן יעמדו מועמדים "נוחים" מטעם הליכוד".

חברת המועצה שירלי עודד כתבה בדף הפייסבוק שלה: "זהו יום עצוב לתושבי חדרה. כתושבת חדרה הלב נחמץ על הנסיבות הכואבות ששוב מביאות את העיר שלנו לכותרות. זה ארבע שנים אני טוענת שהשחיתות נוגעת בכל פינה. ארבע שנים שאני יודעת שבעיר שלנו מתקבלות החלטות משיקולים לא עניינים ובעיקר- החלטות שמטיבות עם מקורבים על חשבון התושבים.
לכל אורך הדרך הושמצתי והושחרתי. תחילה טענו שניסיתי לסחוט את ראש העיר, שכל מה שאני רוצה זה תפקיד, אבל אני ידעתי את האמת. ניסו להגיד שאני אובססיבית ומונעת מדחפים אישיים, אבל אני ידעתי את האמת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות