fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוסר הצו שהוטל על מסעדת שניצל וואו בחדרה

שניצל וואו צילום באדיבות המסעדה
שניצל וואו צילום באדיבות המסעדה

 

בוטל צו הסגירה שריחף מעל מסעדת שניצל וואו בחדרה. ד"ר אירנה וולוביק, הודיעה ביום ראשון אחרי הצהריים על ביטול צו ההפסקה המנהלי למסעדה, הממוקמת ברחוב הנשיא וויצמן 59. "אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה במדעה ביום 1.10 ע"י מרדכי יוספי, מפקח נפתי לבריאות הסביבה בלשכת הבריאות בחדרה", נכתב בהודעתה, "בביקורת זו נמצא כי תוקנו מרבית הליקויים התברואתיים שנמצאו בביקורות שנערכו בתאריך 199.17  ובתאריך 27.9.17  שהיוו סכנה חמורה לציבור. בעקבות התיקונים שבוצעו הוסרה הסכנה המיידית לבריאות הציבור.

יוזכר כי עיקרי הליקויים שנמצאו בביקורת ההיא כללו את הממצאים הבאים: תזרים עבודה במסעדה לקוי, אינו מונע הצטלבות בין מזון גלמי לבין מזון בתהליך ומזון מוכן זאת בניגוד לתקנות רישוי עסקים, תנאי תברואה נאותים לבתי אוכל ובניגוד לתכנית והפרשה הטכנית שאושרו על ידי משרד הבריאות. מערך הטיפול בבשר נמצא לקוי : אין מקרר להפשרת בשר, הפשרת הבשר נעשית בסלסלת פלסטיק, על שולחן מדור  בשר ללא קירור נמצאה תבנית עם חזה עוף בפירורי לחם וקערה עם חזה עוף במרינדה. במקרר תחתון במדור בשר נמצאו ירקות גולמיים יחד עם בשר להפשרה וקערה עם סלט. מערך הטיפול בירקות לקוי שכן אין מקרר ייעודי לירקות גולמיים ואין מדור ייעודי לשטיפת ירקות גולמיים. אין מחיצת הפרדה בין מדור שטיפת כלים למדור טיפול וחיתוך ירקות. דלת מקפיא אמבט במחסן לא נסגרת כתוצאה מהצטברות של קרח במקפיא.

שניצל וואו צילום באדיבות המסעדה
שניצל וואו צילום באדיבות המסעדה

ביום חמישי האחרון פנו פרץ ופרי לבית המשפט בחדרה בבקשה לביטול צו הסגירה במוצאי שבת פרי עוד נשמע ממורמר וסיפר לחדשות חדרה כי בביקורת האחרונה שנערכה החליטה המבקרת להשמיט לכאורה מהדוח את העובדה כי בעת הביקורת שהה במקום קבלן שתיקן את הליקויים. אולם , בראשון אחר הצהריים הוסר הצו.

פרי הודיעה שהמסעדה חזרה לפעול כבר בערב ראשון אבל  עדיין נשמע נסער : "הצו הוצא ל 30 יום. מי ששמע על כך היה בטוח ש"וואוו" מסכן את בריאות הציבור. זה גועל נפש, זה משחק מלוכלך.   תודה לאל, תוך 48 הם נבהלו מהתגובה שלנו וביטלו את הצו. 

לדברי פרי, שניצל וואו הוא עסק מזון רווחי ומצליח בניגוד לרבים אחרים שנפתחו ונסגרו במהירות בחדרה.  מידי יום בפרדס חנה וחדרה בשני הסניפים סועדים בממוצע 480 איש כשהסניף החדרתי מזין 1500 איש בשבוע ובכל יום שהיה סגור הוא הפסיד 8,000 שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות