fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההסתדרות נערכת לשביתה כללית ברשויות המקומיות

ב-10 לפברואר כ-100 אלף עובדי רשויות מקומיות לא יתייצבו במקום עבודתם על רקע סירובו של מרכז השלטון המקומי לשלם לעובדים את המענק כחלק מהסכם השכר החדש. יו"ר ההסתדרות ניסנקורן: "לא יעלה על הדעת כי הסכם המסגרת לא ישולם במלואו לעובדי הרשויות המקומיות"
(צילום ארכיון אדריאן הרבשטיין)
(צילום ארכיון אדריאן הרבשטיין)

החל מיום שלישי הבא ההסתדרות תפתח בשביתה כללית בשלטון המקומי. כ-100 אלף עובדי עיריות, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות, לא יגיעו למקום עבודתם. כלל השירותים הניתנים על ידי הרשויות המקומיות, לרבות מוסדות החינוך והוועדות לתכנון ובנייה, יופסקו ולא יפעלו.

הרקע לשביתה הכללית, עליה התריע לפני כשבועיים יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר-דוד, היא הנחיית אגף השכר במרכז השלטון המקומי שלא לשלם לעובדים את המענק החד-פעמי, עליו סוכם בין ההסתדרות לבין האוצר בהסכם המסגרת שנחתם לאחרונה. נזכיר כי הרשויות המקומיות הודיעו כי לא יכבדו את הסכם המסגרת שנחתם מול האוצר, שכן "לא צירפו את חתימתן עליו", ובשלב הראשון לא ישלמו לעובדים את המענק החד-פעמי בגובה 1,000 שקל.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר היום: "לא יעלה על הדעת כי הסכם המסגרת, לרבות התוספות והמענק, לא ישולם במלואו לעובדי הרשויות המקומיות. לא ניתן לזה לקרות".

ארנון בר-דוד, יו"ר הסתדרות המעו"ף, אמר היום: "מרכז השלטון המקומי לא יכול להמשיך להחזיק בעובדים כבני ערובה במאבקו על התקציב. ראשי הרשויות שבחרו לפגוע בעובדים, הם גם האחראים לאי הנעימות שתיגרם לציבור הרחב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות