fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגרלה ראשונה בחדרה של מחיר למשתכן

בהגרלה מוצעות 47 דירות מוצעות בה, תשע מהן דירות מיועדות רק לבני המקום. עד כה זכו 248 זוגות מחדרה בתוכנית מחיר למשתכן
כחלון בבית הספר למדים ואומנויות של רשת עמל (צילום: דוברות כולנו)
כחלון בבית הספר למדים ואומנויות של רשת עמל (צילום: דוברות כולנו)

חדרה נכנסה גם היא לרשימת הערים שמאפשרות, אולי, לקנות דירה במחיר שפוי. שר האוצר משה כחלון הכריז על ההגרלה הגדולה השנייה של מחיר למשתכן בעמוד הפייסבוק שלו: כ-12 אלף דירות ב-22 ישובים בכל רחבי הארץ; בחדרה זו ההגרלה הראשונה, כש-47 דירות מוצעות בה, מתוכן תשע דירות מיועדות רק לבני המקום (שכבר מתגוררים בעיר). עד כה זכו 248 זוגות מחדרה בתוכנית מחיר למשתכן, ובחודש נובמבר תיפתח הגרלה נוספת.

במסגרת ההגרלה אלפי זוגות צעירים ומשפחות יוכלו לרכוש את דירתם הראשונה במחיר מופחת בעשרות אחוזים ממחיר השוק. הזכאים לדירה יוכלו להירשם להגרלות בשלוש ערים שונות במקביל ולשפר את סיכויי הזכייה בדירה ביישוב המועדף עליהם ובמיוחד ביישוב שבו הם בני מקום.

"הדירות בתוכנית הן דירות מצוינות". השר כחלון (צילום: דוברות כולנו)
"הדירות בתוכנית הן דירות מצוינות". השר כחלון (צילום: דוברות כולנו)

"בזמן האחרון התוכנית נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים מצד גורמים אינטרסנטיים", אמר השר כחלון, "הם לא תוקפים אותי, הם תוקפים את התקווה של הילדים שלנו לדירה. את התקווה של הזוגות הצעירים בחדרה ובשאר הארץ לדירה משלהם. ההגרלה הנוכחית תיתן מענה לרוב משתתפי סדרה א'".

כחלון הוסיף: "אותם גורמים לא רוצים שתהיה לצעירים דירה או שהם רוצים שהם יקנו דירה במחירים מטורפים. אותם גורמים חגגו פה במשך שנים והרוויחו סכומים עצומים על הגב של הזוגות הצעירים. במסגרת התוכנית אנחנו מחזירים את השפיות ומוכרים את אותן הדירות במאות אלפי שקלים פחות ממחיר השוק. הדירות בתוכנית הן דירות מצוינות ובאיכות הגבוהה ביותר. הם רואים את הטירוף של המחירים נעצר ואת האמון של הזוגות הצעירים בתוכנית והם מבינים שהחגיגה נגמרה. אנחנו לא מתכוונים לעצור את התוכנית אלא להמשיך ולהעצים אותה ולשווק עשרות אלפי דירות נוספות. נמשיך ללא מורא וללא חשש מאף אחד". בהגרלה ייכללו גם היישובים: ראשון לציון, נתניה, באר שבע, רמת גן, אשקלון, בית שמש, מודיעין, ראש העין, יבנה, קרית ביאליק, אור יהודה, דימונה, נשר, שדרות, שוהם, קרית טבעון, בית שאן, חצור הגלילית, בית דגן, עכו וכרמיאל. ההגרלה ליישובי המגזר הערבי תידחה, כדי לאפשר למשתתפים נוספים להירשם.

עד כה שווקו בהצלחה לקבלנים יותר מ-45 אלף דירות במסגרת מחיר למשתכן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות