fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגנה זו מילה גסה בקרית אתא

משהו רע עובר העונה על קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא במשחקי החוץ. ביום שלישי נוצחה הקבוצה ביבנה 92:99, לאחר שפיגרה כל המשחק, ורק ברבע האחרון הצליחה לצמצם את הפער. בשלישי הקרוב תארח אתא את הפועל חיפה

אחרי שהביסה בבית את מכבי קרית מוצקין יצאה עירוני עזריאלי קרית אתא ביום שלישי למשחק חוץ נגד אליצור יבנה. אתא נוצחה 92:99, הפסד שני בשני משחקי חוץ, לעומת שני נצחונות בית. לא ברור למה הפערים בין משחקי הבית של הקבוצה למשחקי החוץ כל כך גדולים. יתרה מכך, בשני משחקי החוץ ספגה הקבוצה 92 ו~99 נקודות.

ככה אי אפשר לנצח. קשה לבוא בטענות לקבוצה על משחק ההתקפה, אבל קבוצה שקולעת 92 נקודות ומפסידה לא יכולה להתיימר לרוץ בצמרת הגבוהה. פרט לרבע האחרון, שבו ספגה אתא 17 נקודות, בשלושת הרבעים הראשונים היא לא עשתה הגנה כלל. הרבע הראשון הסתיים בשוויון 25:25. ברבע השני ספגה אתא 28 נקודות וקלעה 24. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 49:53 לזכות אליצור יבנה. אם חשבתם שברבע השלישי משחק ההגנה של הקבוצה השתפר, טעיתם. אתא ספגה 29 נקודות וקלעה 24. בתום הרבע התוצאה הייתה 73:82 ליבנה. רק ברבע האחרון התחילו שחקני אתא להזיע ושיפרו את משחק ההגנה. שתי דקות לסיום המשחק אתא צמצמה: 92:96, אבל עד הסיום המקומיים קלעו שלוש נקודות וניצחו.

צילום: דורון גולן
19 נק', 8 ריב' ו~5 אסי' לא הספיקו. דניאל דנינו (צילום: דורון גולן)

בשורות אתא בלט דניאל דנינו עם 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו~5 אסיסטים. גם הזר היציב רודני אלכסנדר עשה עבודה טובה. קלעו לאתא: אלכסנדר 26 (7 ריב'), דנינו 19, מאליק קוק 16, יונתן לוי 9, גיא דותן 8, שגיב דוד 7, ירין איינהורן 5 וגל חלמיש 2.

ביום שלישי הקרוב תחזור אתא למבצרה הביתי כדי לארח את הפועל חיפה. משחק מסקרן מאוד בין אחת הקבוצות החזקות בליגה לבין קבוצה עם פוטנציאל גבוה, שצריכה לשפר מאוד את משחק ההגנה. בבית קשה מאוד לנצח את אתא ולכן ניצחון מקומי לא יפתיע. מבחינתו של מאמן אתא שקד שוהם זה יהיה משחק דרבי, שכן הוא אימן בשנים הקודמות את הפועל חיפה והעלה אותה לליגה הלאומית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות