fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האשה התמכרה לקניות באינטרנט, הבעל רוצה להתגרש

אישה מסתורית
אישה מסתורית (צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה)

לבית הדין בחיפה הוגשה תביעה לגירושין על ידי גבר הטוען כי אשתו התמכרה לקניות ברשת האינטרנט ומקדישה את זמנה לרכישת מוצרים בשווי של אלפי שקלים מדי חודש.

בני הזוג תושבי הקריות, בעלי עסק עצמאי בשנות הארבעים לחייהם, נקלעו למשבר לאחר, שעל פי התביעה שהגיש בא כוחו של בעל, עו"ד גיא אופיר, מקדשיה האשה את זמנה לקניות באינטנרט ובכך "האישה מרוכזת בעצמה ובצרכיה ואין תקשורת כלל בינה לבין בעלה" נטען בתביעה "הבעל חש פגוש מיחסה או למעשה חוסר התייחסות כלל של האישה  אליו ולצרכיו וכל מעייניה נתונים אך ורק לקניות".

"יתרה מכך", טוען ב"כ של הבעל עו"ד אופיר, "גם כאשר התובע מנסה לשכנע את רעייתו לצאת לבלות, ללכת לסרט, להצגה או לארוחה במסעדה, היא מסרבת בטענה כי היא עלולה להפסיד בפרק זמן זה מבצעים והנחות". כמו כן, טוען הבעל, "לא רק שהאישה שקועה עמוק  בגלישה באתרי הקניות ורוכשת מוצרים מכל הבא ליד שלחלקם הגדול אין דורש/או ביקוש והפכה את ביתנו למחסן אחד גדול…, היא גם יוצרת בכך הוצאות כספיות גדולות ומיותרות שאותן ניתן לאמוד באלפי שקלים בחודש". על פי הערכה, הוצאות הקניות החודשיות הממוצעות של האשה עומדות על כחמשת אלפים שקלים מדי חודש. מנגד טוענת האשה בכתב ההגנה, כי, "אני חוסכת הרבה כסף למשפחה בקניות הזולות שאני מבצעת". טרם נקבע מועד לדיון בביה"ד.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות