fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דחיפות, קללות וצעקות: כך נראית חלוקת הכרטיסים להופעה של סטטיק ובן אל תבורי

ממתינים לכרטיסים בהיכל הספורט. (צילום שגיא פלקס)
ממתינים לכרטיסים בהיכל הספורט. (צילום שגיא פלקס)

הבהלה לזהב. דחיפות, קללות וצעקות בחום לוהט ותור ארוך לקופות. כך חילקו בנהריה כרטיסים למופעי הקיץ של סטטיק ובן -אל תבורי ואייל גולן. המופעים ייערכו בשבוע הבא בטיילת העיר ומסמנים את יריית הפתיחה של אירוע הקיץ בנהריה, אך לזה התושבים לא ציפו אפילו נדהמו.

במשך 17 שנים הופעות העירייה פתוחות לקהל הרחב ללא צורך בכרטיסים.  השנה העירייה יצרה ביקוש אדיר ותחמה את אירוע הפתיחה בטיילת דרום והביאה אמנים מהשורה הראשונה,  אך הייתה צריכה להיערך לכמות אדירה של תושבים מכל הגליל המערבי.

בפייסבוק פרסמו עובדות עירייה שההופעות הם לתושבי נהריה בלבד ויחולקו כרטיסים. הבהלה החלה כבר מיום ראשון השבוע. אלפים רשמו בפייסבוק טענות שההופעה ממומנת מכספי ציבור ואינה יכולה להיות רק על בסיס  של "כל הקודם זוכה" וצריך לאפשר לכלל התושבים להיכנס להופעה. אפילו הציעו להתארגן על תביעה ייצוגית נגד הרשות המקומית.

ממתינים לכרטיסים בהיכל הספורט. (צילום שגיא פלקס)
ממתינים לכרטיסים בהיכל הספורט. (צילום שגיא פלקס)

 

עוד נודע כי המליצו לראש העירייה ז'קי סבג לקיים את ההופעות באיצטדיון העירוני שיכול להכיל קהל של אלפים, אך בשל התעקשות והוראות המשטרה, ההופעה תיערך בטיילת במתחם שיכול להכיל 3500 אנשים בלבד.

בעירייה פרסמו זמני חלוקת כרטיסים בתשעה מוקדים שונים, רק בשעות הבוקר. המונים הגיעו ועמדו בבוקר בשמש  והמתינו לכרטיסים.  התושבים הציגו תעודות זהות, נרשמו פרטיהם וניתנו ארבעה כרטיסים למשפחה.  משפחות ברוכות ילדים כעסו מאד על המכסה הזעומה והתלוננו בעירייה.

"מה שהלך בעיריית נהריה, זה חלם", מסבר תושב העיר, "קללות דחיפות, חוסר סדר וארגון. איש אחד שמחליט  כמה כרטיסים לחלק ומתי, ילדים בוכים. אולי רצה לברך ויצא מקלל".

תושבת כתבה בפייסבוק: "החל מהשעה 16:00, לאחר שכיתתי רגליי עם תינוק חולה בידיי בין עמדות חלוקת הכרטיסים למופעים הסגורים, באף עמדה לא נותר אף כרטיס בודד!!! לא יתכן כי יפורסמו ידיעות מטעם העירייה לגבי שעות החלוקה ואין כרטיסים לחלק!!!! אנו אנשים עובדים ואין באפשרותנו לצאת מהעבודה כדי לקחת כרטיסים בשעות הבוקר".

לצפון ~1 נודע כי הכרטיסים התעכבו והגיעו רק ביום שני בבוקר. חולקו 2500 כרטיסים והמכסה הסתיימה בתוך שעה.  בפייסבוק נאמר כי יחולקו כרטיסים גם ביום רביעי.  אנשים עמדו שעות בתור, אך הקופות כלל לא נפתחו.

גורם בכיר: "כך מתנהלת עיריית נהריה, כמו ביציאת מצרים. שום פיקוח ולא הרשמה אינטרנטית. לתת לאנשים לכתת רגליהם בין העירייה למידעטק, לקאנטרי, לגן הבוטני ולחפש כרטיס, בעוד שידוע שאם ההופעות היו נערכות באיצטדיון, הכל היה מאורגן כמו שצריך.  זה היה גימיק וספין. אפילו עובדי העירייה לא קיבלו כרטיס. היה אפשר גם למכור כרטיס ב- 10 שקלים, לא חייב כל דבר לתת בחינם".

בעירייה הסבירו השבוע כי לא נאמר כלל בצורה רשמית שתיערך חלוקת כרטיסים ביום רביעי. מיד עם גל השמועות פרסמו בדף הפייסבוק שייפתח עוד מועד חלוקה ביום חמישי  (מחר) בקופות היכל הספורט בשכונת עין שרה בין השעות: 16:00- 20:00 , החלוקה תתקיים עד גמר המלאי.

מעיריית נהריה נמסר: "העירייה הבהירה מראש כי מספר הכרטיסים מוגבל וכל הקודם זוכה. העירייה הצליחה לקבל אישור מהמשטרה להרחבה נוספת של מספר הכרטיסים הניתנים לחלוקה אנו מתנצלים מראש בפני כל מי שלא יספיק לקבל כרטיס".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות