fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בריכת הגלים היחידה בישראל והגדולה בעולם נפתחה בחדרה

בריכת גלים ראשונה מסוגה בחדרה צילום וידיאו אבי לוי צילום תמונות סטילס גבע טלמור
בריכת גלים ראשונה מסוגה בחדרה צילום וידיאו אבי לוי צילום תמונות סטילס גבע טלמור

כפר הקניות והבילויים מול החוף וילג' שבחדרה, שנפתח עכשיו בקונספט שונה לחלוטין מכל מה שראינו בסביבה עד היום,  מציע לראשונה בישראל בריכת גלישת גלים מבית חברת citywave הגרמנית המאפשרת גלישה במשך כל השנה. הבריכה תיפתח באופן רשמי לקהל הרחב החל מחודש מאי. בעולם קיימות עשר בריכות בלבד מבית citywave כאשר הבריכה בישראל הינה הבריכה הגדולה ביותר (10/20 מטר).

בריכת הגלישה החדשה צפויה להיות מוקד עליה לרגל לחובבי גלישה מקצועיים וחובבים מכל רחבי הארץ וגם מהעולם. כמו כן, מתחם בריכת הגלישה כולל טריבונות מעץ לטובת מי שמעוניין לצפות בגולשים ואירועים שיתקיימו במקום.

בריכת הגלישה מבית CITYWAVE מעניקה את הגל המושלם האינסופי המכיל מים מהקרקעית לפני השטח. טכנולוגיית ה'מים עמוקים' הייחודית של CITYWAVE מאפשרת גל בגובה 1.5 מטר עם לחץ מקסימלי. תנאים אלו מבטיחים חווית גלישה יציבה, בטוחה ומבוקרת (הקירות הצדדיים ורשתות הזרימה האחוריים רכים). ניתן לשנות את כמות המים והנפח שלהם על מנת להתאימם לכל רמת מיומנות ולכל משתמש. בין אם מתחילים, מתקדמים או מקצוענים, המערכת קלה להתאמה ותוך מספר שניות ניתן להחליף את ההגדרות כדי להתאים לכל מצב: גל קטן עם פחות לחץ ופחות מים למתחילים לעומת גל גדול עם לחץ מירבי וכמות מים גדולה למקצוענים.

בזכות מערכת ה'מים עמוקים', יכולה הבריכה להעניק תנאים דומים לים. לכן היא מאפשרת שימוש בגלשן רגיל עם סנפירים. בבריכה ניתן לגלוש עד חמישה עשר גולשים בסשן שאורך 45 דקות והיא מתאימה מגיל 8 מגובה 1.1 ומעלה.

ההשראה ליצור בריכת מים לגלישת גלים, היה נהר הגלים Eisbach במינכן
מחירים: 180 ₪ במקום, 162 ₪ דרך האתר https://mall-hof.com/גלישה/
שעות פתיחה: א-ה 09:30-21:30, ו' 09:00-15:00, שבת: כחצי שעה מצאת השבת- 22:00
כתובת: שכטמן 10, חדרה

https://youtu.be/hDfJ6RTc8nY

מול החוף וילג' הינו כפר קניות ובילויים הממוקם על כביש החוף בחדרה בקונספט כמותו לא נראה בישראל
המקום תוכנן ונבנה במשך 3 שנים ובהשקעה של כחצי מיליארד שקל ע"י חברת הייזום והנדל"ן אמירי גן. המתחם הינו חלל פתוח שתוכנן ע"י האדריכל אבנר שר ועוצב בסגנון מדרחוב קניות בבירות ארצות אירופה. את ההשראה לקונספט של המקום, בסגנון מדרחוב שאבה החברה ממתחם קניות מוביל בגרמניה בשם אינגלושטאט ויליג'.

מול החוף וילג' משתרע על פני 40 אלף מ"ר, ועתידים לפעול בו 120 חנויות מתחום האופנה, הבילוי, הפנאי וההסעדה, בשטחים של החל מ-90 מ"ר ועד ל-9,000 מ"ר.

1,600 מקומות חנייה חינם יעמדו לרשות הציבור ומספר אטרקציות לילדים ולבני נוער שטרם נראו בישראל דוגמת מזרקה מוזיקאלית נוסח המזרקה הסמוכה למלון "בלאג'יו" בלאס וגאס, אחת לשעה יופעל מופע מים, מוזיקה ותאורה. מדרום קוריאה יובא מגרש משחקים לילדים עם מתקנים בגובה 6.5 מטרים לצד מתחם ג'ימבורי ייחודי בו בית בלונים מעופפים, מתחם מכבי אש, סימולציית מטוס לילדים, חדר פרטי לימי הולדת ועוד.
בשלב ב' של הפרויקט יבנו שלושה מגדלי משרדים של 22 קומות כל אחד ובניין לדיור מוגן של 360 יחידות, עוד מתוכננת להיבנות קומה מסחרית נוספת בשטח של 9,000 מ"ר .

בין העסקים שעתידים לפעול במקום רשתות מוכרות ומובילות כמו: סניף דגל של רשת יוחננוף ששכרה 8,000 מ"ר , סופר פארם (600 מ"ר), קבוצת קסטרו (750 מ"ר), קבוצת אורבניקה (2,200 מ"ר), קבוצת פוקס על כלל מותגיה (כ-4,000 מ"ר), H&O ( 700 מ"ר), טרקלין חשמל (220 מ"ר), אופטיקה הלפרין (110 מ"ר) וקבוצת גולף על כלל מותגיה (2,000 מ"ר), רשת אלמ (כ- 200 מ"ר) אדידס (כ-350 מ"ר), זארה (2400 מ"ר הסניף הגדול בישראל) , סטרדיווריוס, פוט לוקר, מנגו, ברשקה, טוונטי פור סבן, פול אנד בר, ועוד, לצד המותגים אותם אנו מכירים יושקו חנויות בוטיק ייחודיות.

בתחום ההסעדה יפעלו בתי קפה ומסעדות שחלקם ממוקמים על ריצפת הדק הרחבה, אל מול נופו של הים ותחת כיפת השמיים. מבין בתי הקפה והמסעדות שיפעלו: רשת רולדין, רשת ביגה, רשת לנדוור, רשת מקדונלד'ס, גלידה לג'נדה, מסעדה יפנית מקבוצת רונן נימני (קפה קפה) ומסעדה איטלקית "פט וויני" ועוד.

עוד יפעל במקום בר בשם "בירה בירה" שישקיף על בריכת הגלישה ויהווה מוקד בילוי לתושבי האזור בערבים. המקום נבנה ותוכנן בהתאם למזג האוויר הישראלי החם ונבנה כך שרוב היום הוא מוצל ובשל קרבתו לים יש בריזה. את הדוכנים המאפיינים את הקניונים לא תמצאו בכפר, את מקומם של הדוכנים החליפו חנויות אקווריום ממוזגות, קונספט שהגיע מחו"ל.

בשלב הזה פתוחות בכפר כ-35 חנויות כאשר עד חודש מאי צפויות להיפתח 90% מחנויות המקום.

מול החוף וילג' ממוקם על ציר ראשי וקיימת גישה ישירה למקום מתחנת הרכבת (ייבנה גשר המחבר בין התחנה למתחם), וכניסה ישירה מכביש החוף. כמו כן, לאחרונה החל לפעול קו אוטובוס שמגיע ממרכז העיר חדרה ישירות למתחם 6 פעמים ביום, בהתאם לצורך יורחב קו זה.

חברת אמירי גן בבעלות עודד תורג'מן הינה מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. החברה הוקמה בשנת 95 ומתמחה בבנייה רוויה, צמודי קרקע ומרכזים מסחריים. בבעלות החברה גם מלון רמדה חדרה. מול החוף וילג' הינו חלק ממתחם אנרג'י פארק חדרה-פארק עסקים ומסחר בהיקף 180,000 מ"ר שבבעלות החברה.

בריכת גלים ראשונה מסוגה בחדרה צילום וידיאו אבי לוי צילום תמונות סטילס גבע טלמור
בריכת גלים ראשונה מסוגה בחדרה (צילום וידיאו אבי לוי
צילום תמונות סטילס; גבע טלמור)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות