fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במקום השני ברשימת חדרה ביתנו, אשת העסקים מירי נחשונוב

מירי נחשונוב צילום פרטי
מירי נחשונוב צילום פרטי

"היום אין אישה צעירה במועצה ואני מאמינה שאוסיף המון". אחרי שהקימה משפחה ועסק עצמאי מצליח, מירי נחשונוב מצטרפת לפוליטיקה ותוצב במקום השני ברשימת 'חדרה ביתנו' בראשות רומן גישר.

נחשונוב מקווה להיבחר למועצה ולהתחיל לעבוד למען תושבי חדרה מעמד האישה.
נחשונוב (35) בת להורים שעלו ארצה מקווקז בשנות השבעים. בילדותה גרה בפרדס חנה ובגיל 13 עברה עם משפחתה לחדרה. היא סיימה את לימודי התיכון בחדרה ובשנת 2002 התגייסה לצה"ל ושירתה כמפקדת טירונים בבסיס זיקים שבדרום הארץ.
לאחר השירות הצבאי הכירה את עופר בעלה, קבלן עבודות גמר עצמאי. לאחר כשנה של מערכת יחסים, בשנת 2006 הם התחתנו ונולדו להם שלושה ילדים: בנה הבכור אור בן 11, בנה השני טום בן 10, ובתם הקטנה אדל בת 4.
בשנת 2005 החלה את לימודי המשפטים במכללת נתניה. את ההתמחות עשתה בין השנים  2008- 2009 בלשכה המשפטית בעיריית חדרה, ובשנים שלאחר מכן עבדה כעורכת דין שכירה.
לאחר הולדת ביתה הקטנה, החליטה נחשונוב לפתוח בקריירה עצמאית ופתחה משרד עו"ד בחדרה, המתמחה בתחום הסדרת מעמד בישראל, וייצוג של עולים דור רביעי מול משרד הפנים.
במשך שנות פעילותה סייעה נחשונוב למאות עולים חסרי מעמד ומשרדה מלא במכתבי תודה שקיבלה מאנשים אותם ייצגה אותם מול משרד הפנים בהסדרת מעמדם כתושבים. לדבריה, ההצלחה שלה כעו"ד עצמאית והתוצאות להן הגיעה בזמן קצר, גרמו לה לחשוב על המשך פעילות ציבורית עבור העיר בה היא חיה ומגדלת משפחה. היא הצטרפה ל'חדרה ביתנו' ותפסה את המקום השני ברשימה למועצת העיר.

מירי נחשונוב צילום פרטי
מירי נחשונוב צילום פרטי

מדוע החלטת להתמודד למועצת העיר?
"מאז ומתמיד יש בי רצון לתרום לזולת ולהוביל לשינויים. בכל פעם שאני עושה משהו משמעותי עבור אחר זה מביא לי סיפוק גדול. הפעם החלטתי לא לשבת מהצד, אלא להצטרף לעשייה הציבורית.
"בעיני 'חדרה ביתנו' מחויבת לתכנית עבודה מסודרת, מכיוון שחשוב לי קודם כל להצדיק את הכיסא שאשב עליו, פחות לדבר ויותר לעשות.
חברי הרשימה שלנו למועצת העיר, ובראשם רומן, מייצגים את מגוון האוכלוסייה בחדרה ואת כל תושבי העיר, ואני אשמח לייצג את קולן של הנשים. כיום אין במועצה אישה צעירה,  ואני מאמינה שהנוכחות שלי תוסיף המון".

באילו תחומים את מתכננת להתמקד?
"אני רואה את עצמי בעשייה במספר תחומים משמעותיים. מעמד האישה זהו תחום שמאוד מדבר אלי. כאישה עצמאית, בעלת משרד עו"ד מצליח, שמשלבת קריירה לצד ניהול משפחה, אני חושבת שתהיה לי תרומה רבה לעיר בתחום מעמד האישה. תחום החינוך זהו תחום נוסף הקרוב לליבי. יש לי שלושה ילדים קטנים, בבית ספר יסודי ובגן, וכמו כל ההורים אני חשה מקרוב שיש דברים רבים בתחום הזה שעלינו לשפר, לייעל ולחזק.
תחום נוסף הוא תחום התרבות והפנאי. אמנם נולדתי בארץ, אבל כל משפחתי הגיעה מקווקז, וחשוב לי לשמר ולפתח את תחום התרבות והפנאי של קהילת יוצאי קווקז. כיום קיים מועדון לקהילה ואף חוגים לילדים כגון ״ליזגינקה״ שהינו ריקוד עממי. זה מקסים בעיני לראות ילדים רוקדים את הריקודים העממיים האלה. לכן, חשוב לי מאוד לשמר ולפתח את התרבות והפנאי בקרב הקהילה, דבר שכיום מקבל פחות התייחסות.
"תחום העסקים הקטנים גם כן בוער בי. אני רואה חברים וקרובים בעיר חדרה שפותחים עסקים קטנים בתחומים שונים, אם זה בתחום עריכת הדין ואם זה בתחומים שונים, מבלי שיש להם את הכלים והידע להצליח ולהתפרנס בכבוד. קיימים היום כל כך הרבה אפיקים שאם ננגיש אותם לבעלי העסקים הקטנים ,הם יוכלו בהחלט לפרוח, והדבר יועיל לכולנו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות