fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במנשה לא מחליפים סוס מנצח: אילן שדה ימשיך לקדנציה שישית

לא נרשמה אף מועמדות מול ראש המועצה המכהן של המועצה האזורית מנשה, הנמצא בתפקיד מ-1992
אילן שדה, ראש המועצה האזורית מנשה (צילום: מועצה אזורית מנשה)
אילן שדה, ראש המועצה האזורית מנשה (צילום: מועצה אזורית מנשה)

בזמן שבמועצות המקומיות והאזוריות הסמוכות מתכוננים במרץ לבחירות שיתרחשו בסוף החודש, במועצה אזורית מנשה הסתיים המתח לפני שהתחיל: המועד האחרון להגשת מועמדות בבחירות לרשויות המקומיות חלף, ואיש לא הגיש מועמדות מול ראש המועצה המכהן, אילן שדה, המכהן בתפקידו כבר משנת 1992. עכשיו ברור שלא יתקיימו בחירות לראשות המועצה, ושדה ימשיך לקדנציה נוספת, השישית במספר, ללא בחירות.

ראש מועצת חוף הכרמל, כרמל סלע, נימק את הודעת הפרישה שלו לפני מספר חודשים כשאמר בין השאר כי בעיניו 15 שנים הן הזמן המקסימלי לכהונת ראש ראשות.

בשתי מערכות בחירות קודמות כבר מצא שדה את עצמו ללא מתחרים. ועם זאת, בבחירות של 2012, למשל, נאלץ להתמודד מול לא אחרת מאשר סגניתו, מיכל שקד. הפעם, כאמור, הוא לא נתקל במכשולים כאלה.

אילן שדה הגיב על הבשורה: "מדובר בהבעת אמון מצד התושבים בדרך שאנו מובילים, ואני מודה להם על כך. עם כל הצניעות, העבודה הקשה והמקצועית נושאת פירות: יש לנו מועצה מצטיינת עם עובדים מסורים ומצטיינים ותושבים נפלאים ערכיים ומעורבים. לא בכדי קבלנו את פרס החינוך הארצי ופרסים נוספים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות