fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקור חיזוק לבחירות: ביבי הגיע לאור עקיבא והחמיא לאדרי

ביבי מבקר את יעקב אדרי צילום : יחצ
ביבי מבקר את יעקב אדרי צילום : יחצ

"יעקב אדרי הוא סמל כפי שאור עקיבא היא סמל, אור עקיבא נמצאת בפיתוח חסר תקדים בזכות יעקב אדרי", כך פירגן ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש עיריית אור עקיבא בביקורו השבוע במקום.

ביבי הגיע כדי לחזק ולתמוך באדרי שמתמודד לקדנציה נוספת לראשות העיר עם רשימתו למועצה 'ממשיכים עם אדרי בכל הכוח'.

שרה ואני היינו מצביעים לאדרי. נתניהו בכנס תמיכה באור עקיבא (צילום: אלעד מנטל)
שרה ואני היינו מצביעים לאדרי. נתניהו בכנס תמיכה באור עקיבא (צילום: אלעד מנטל)

נתניהו סיפר בדבריו כי הוא עובר מביתו בקיסריה וכל פעם רואה את כל המגדלים החדשים ואת כל הבנייה בעיר, מה שכנראה בהחלט מרומם את רוחו. "איזו התפתחות אדירה ומהפכה עברה העיר שהפכה תחת ניצוחו של יעקב אדרי לאבן שואבת להמון צעירים לבוא להגיע ולהתגורר בעיר המדהימה הזו. אני שמח לראות אייך אור עקיבא מתפתחת בקצב מדהים ושמח שאת העשייה הזו יעקב הולך להמשיך", פרגן לאדרי.

מסתבר שנתניהו הוא ידיד וקרוב אישי של  אדרי ואחר כך הוא הגדיל ואמר :" יעקב אדרי הוא סמל כפי שאור עקיבא היא סמל". נתניהו ציין כי אשתו שרה והוא אוהבים את אור עקיבא, ואף אמר כי אלמלא יכול היה להצביע הוא רעייתו ובניו היו מצביעים לאדרי לראשות העיר ומחל למועצת העיר.  

נתניהו קרא לתושבי אור עקיבא :"תצביעו ליעקב אדרי לראשות העיר ומחל למועצת העיר. וציין כי רק אדרי יכול להמשיך להצעיד את העיר שלנו אור עקיבא בכל התחומים בעוצמה ובנשמה".

אדרי מצידו ציין בדבריו את הקשר החם בין ראש הממשלה ובינו לאורך השנים וסיפר על התפתחות העיר ותנופת הפיתוח העצומה בעיר . אדרי הדגיש כי במכרז "מחיר למשתכן" בעיר, 25 קבלנים ביקשו להצטרף למכרז, כאשר 4000 יחידות דיור ייבנו בשכונה החדשה 'אור ים'. אני מודה לחברי ראש הממשלה על מילות התמיכה בי ובחברי רשימת הליכוד – מחל למועצת העיר. היה לי הכבוד והעונג, לארח כאן אצלנו באור עקיבא, את ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, ידיד אישי ואוהב של אור עקיבא. ראש הממשלה הגיע לתמוך בי ולבקש מכם תושבים יקרים לתת לי להמשיך לקדם ולפתח את עירינו אור עקיבא למענכם ולמען הדורות הבאים".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות