fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בידור להמונים: הרשויות המקומיות יוציאו מאות אלפי שקלים על חגיגות יום העצמאות

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

בעוד פחות משבועיים יצאו המונים מתושבי הקריות לחגוג את יום העצמאות בין הבמות שיוצבו בכל קריה וקריה. לאחר שיצליחו להתחמק מתרסיסי הקצף, הפטישים והצמר גפן המתוק, יגיעו אל המטרה הסופית: הבמה המרכזית עליה יופיעו אמנים שהרשויות שילמו עליהן ממיטב הכספים שגבו מהתושבים.

בקרית ים יופיעו שלומי שבת, נועה קירל ויואב יצחק. במקום יהיה גם יריד דוכנים, מופע זיקוקים והרקדה המונית אל תוך הלילה. עלות האמנים עומדת על 280 אלף שקלים מתוכם יקבל שבת 150 אלף שקלים וקירל תסתפק ב-50 אלף שקלים.

קרית ביאליק תוציא השנה 380 אלף שקלים עבור האמנים שיופיעו ביום העצמאות ואירוע עצמאות שיתקיים לגני ילדים קודם לכן שבו תופיע רוני נדלר. ביום העצמאות יעלו על הבמה משה פרץ, דודו אהרון ונועה קירל ואת ההנחייה יעשה שלום אסייג. לפי פרסומים בתקשורת יקבל פרץ 175 אלף שקלים. כל האמנים הוזמנו דרך חברת שרית הפקות.

שלומי שבת (צילום: אוהד רומנו)
150 אלף ש" להופעה. שלומי שבת (צילום: אוהד רומנו)

תקציב עיריית קרית אתא לחגיגות העצמאות השנה עומד על כ-400 אלף שקלים והצפי הוא להגעה של עשרות אלפי חוגגים, רבים מהם תושבי הקריות הסמוכות. את החגיגות ינחה אלי יצפאן ועל הבמה יופיעו להקת משינה, משה פרץ, נתן גושן, יוסי שיטרית וטליסמאן.

קרית מוצקין מובילה השנה את הטבלה עם 450 אלף שקלים שיושקעו בחגיגות העצמאות ועל הבמה יופיעו להקת תיסלם (125 אלף שקלים), להקת משינה ואייל גולן שניצב בראש טבלת שיאני ההכנסות של יום העצמאות בעלות של כ-170 אלף שקלים להופעה.

בקרית חיים יופיעו על הבמה המרכזית ברחוב אחי אילת שורה של אמנים: להקת אתניקס (100 אלף שקלים), נתן גושן, אופק הרוש, להקת ניצנים, לי בירן, טליסמאן, עמרי סבח, אייל גולן, פאר טסי (כמאה אלף שקלים).

יגיע להשיק את פרויקט גן העיר. אייל גולן (צילום: אלוני מור)
יקפץ בין קריה לקירה. אייל גולן (צילום: אלוני מור)

כל הרשויות מבטיחות מופעי זיקוקים מה שמצריך את בעלי הכלבים לשמור עליהם היטב שכן הם עלולים להימלט מבהלה. כל אזורי הבידור יהיו מלאים בדוכנים לממכר אביזרים לעצמאות ומאכלים ולמעשה המרוויחים הגדולים הם אותם מוכרים הדוכנים שאת הסחורה שהם קונים בפרוטות, הם מוכרים לציבור ברווחים שמגיעים לאלפי אחוזים. רוב הכסף אינו נרשם ומגיע ישירות לכיסי הסוחרים שנהנים מחוסר יכולת של רשות המיסים לפעול נגדם.

ולאלו שחושבים כי לאחר הסיבוב בבימות השמחה יוכלו לנוח בביתם, הגבלת השעות למניעת רעש אינה תקפה ביום העצמאות כך שיללות זמרי הקריוקי ימשיכו לנסר את שעות הלילה ועור התוף עד שהאלכוהול יתיש אותם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות