fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בטינה טמלקובה סיימה שנייה באליפות אירופה לג'וניור

"משרד הפנים כנראה יגרש אותי". בטינה טמלקובה (צילום: איגוד הג'ודו)

הישג נפלא לג'ודוקא הישראלית בטינה טמלקובה: המקום השני באליפות אירופה לג'וניור.

טמלקובה הבולגרייה היא בת זוגו של ברוך שמאילוב מחדרה. כבר זמן רב שהשניים גרים בחדרה, אך טמלקובה מתקשה לקבל אזרחות ישראלית. "אני מאושרת אך גם עצובה מהמדליה. מצד אחד, אני מרוצה מההישג שלי, אבל מצד שני אני חוששת שזאת הפעם האחרונה שאייצג את ישראל. עשיתי, אני עושה ואעשה כל דבר כדי לקבל אזרחות, ולמרות העזרה ממשרד הספורט כנראה שמשרד הפנים יגרש אותי".

"משרד הפנים כנראה יגרש אותי". בטינה טמלקובה (צילום: איגוד הג'ודו)
"משרד הפנים כנראה יגרש אותי". בטינה טמלקובה (צילום: איגוד הג'ודו)

טמלקובה פתחה את יום התחרות בניצחון עם ואזארי כפול מול ג'ולי קמניק ההולנדית, כשהספיק לה ואזארי אחד בסיבוב הבא מול האזרית בויאנקישינג פורבסורן, כדי לעלות לחצי הגמר, שם פגשה טמלקובה את מרים בלאבייר מבלגיה, שקטפה פעמיים השנה מדליית זהב בתחרויות הסבב, אך הישראלית לא נלחצה ובתום ארבע דקות השיגה ואזארי בדרך לגמר. בקרב על הזהב התחרתה טמלקובה מול אירם קורקמאז, שגברה עליה עם איפון 52 שניות לסיום.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "בטינה היא ספורטאית בעלת פוטנציאל גדול מאוד. אני בטוח שבעבודה מקצועית ויסודית תהיה לנו ספורטאית משובחת נוספת בטופ העולמי. כולי תקווה שההישג הזה יסייע לה בפתרון בעיית האזרחות שלה, אני מבקש מכל הגורמים לסייע לספורטאית המצטיינת הזו שכל כך גאה לייצג את ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות