fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך למעלה: נהריה ניצחה 97:101 את גלבוע גליל

צילום: לילך וייס / מנהלת הליגה

עירוני נהריה נמצאת בתקופה לא טובה בחודשיים האחרונים, ובחיוך אפשר להאשים רק את הגרלת המשחקים שזימנה לה יותר מדי משחקי חוץ ברציפות. למה? כי בניגוד לשנים קודמות, נהריה מצליחה העונה לשמור על עין שרה ומתוך 8 משחקי בית היא הפסידה רק להפועל ירושלים ומכבי ת"א. ב-6 המשחקים האחרונים, הקבוצה של המאמן אריק אלפסי שיחקה 4 פעמים בחוץ והפסידה בכולם, מה שדרדר אותה לחלק התחתון של הטבלה.

אתמול (ראשון) אירחה נהריה את גלבוע/גליל ואחרי שכמעט שמטה יתרון של 18 נק', הצליחה לבסוף לנצח 97:101 בזכות 3 שלשות מאני טיים של יהונתן שולדבראנד, שמוכיח פעם אחר פעם כמה הקבוצה תלויה בו העונה.

נהריה פתחה בטירוף את המשחק וצלפה מכל בלטה בדרך ליתרון דו ספרתי 10:20 (דקה 6). הקצב ההתקפי המסחרר של נהריה לא נפסק ובסיום הרבע הראשון היתרון צמח ל-14 נק' 19:33.

ברבע השני שולדבראנד עם 4 נק' רצופות הגדיל להפרש שיא של 18 נק' 19:37. גליל ניסתה לחזור למשחק עם 8 נק' רצופות שצימקו ל-27:37 (דקה 14), אבל נהריה לא הורידה את הרגל מהגז ובמחצית הובילה 42:57.

צילום: לילך וייס / מנהלת הליגה
צילום: לילך וייס / מנהלת הליגה

המחצית השניה הייתה שקולה יותר בעיקר בזכות ההגנות שלא תפקדו בשני הצדדים. המגמה נמשכה ובכל פעם שגליל ניסתה לצמק את ההפרש, נהריה הצליחה להגדיל אותו שוב לדו ספרתי. סמוך לסיום הרבע השלישי גליל הצליחה להתקרב משמעותית וצימקה ל-71:76 בסיום הרבע.

המומנטום של האדומים מהגליל נמשך, אבל הם לא הצליחו לבצע מהפך ובכל פעם שהתקרבו, שולדבראנד היה שם כדי לצלוף שלשה ולהגדיל את היתרון. דקה וחצי לסיום, גליל צימקה ל-93:95, אבל הפעם קורי וובסטר היה שם כדי לקבור 3 נק'  ולהוציא באופן סופי את האוויר מהריאות של האורחים בדרך לניצחון 97:101 ביתי שמחזיר את נהריה למקום השביעי בחלק העליון של הטבלה.

קלעו לעירוני נהריה: אלכס יאנג 23 נק' (9 כ"ח), קורי וובסטר 18 נק', יהונתן שולדבראנד 17 נק', דנזל ליבינגסטון וטיירון נאש 11 נק' כ"א, איגור נסטרנקו וסטו דאגלאס 8 נק' כ"א, זיו בן צבי 5 נק'.

צילום: לילך וייס / מנהלת הליגה
צילום: לילך וייס / מנהלת הליגה

אריק אלפסי: "אנחנו קולעים טוב, יש לנו שחקנים עם יכולת קליעה טובה. דיברנו על זה שאנחנו רוצים להעניש את הלחץ של גלבוע במגרש הפתוח או בשלשות פנויות וקיבלנו הרבה מבטים פתוחים. שולדבראנד קלע שתי שלשות קשות מאוד והוריד שם איזו ציפור מהתקרה. אני שמח על הניצחון הזה. אני מסתכל על ההגנה שלנו, אבל יש לנו הרבה כישרון התקפי. יש לנו מאזן מצוין בבית אבל אנחנו צריכים להתחיל להביא את הניצחונות גם בחוץ". אלפסי גם החמיא לשני עוזריו שי סגלוביץ' ומעוז מלכה אותם הביא לעמדת הראיונות ואמר: "העוזרים שלי מחזיקים אותי בשפיות הזו, כי יש פה הרבה לחץ. אני אתן להם את זכות הדיבור, הם פה בשבילי והם עוזרים לי מאוד".

סגלוביץ': "זו שנה שלישית שלנו פה בנהריה ושנה עשירית שלי בסך הכל עם אריק. יש לנו חיבור מדהים, עברנו חודש וחצי לא פשוט אבל קבוצה שרוצה לצאת מזה גם תצא מזה".

מלכה: "לאורך כל השבוע אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה, אם זה שיחות בטלפון או בזה שאנחנו מגיעים שעתיים לפני אימונים. הניצחון הזה מגיע לנו".

צילום: לילך וייס / מנהלת הליגה
צילום: לילך וייס / מנהלת הליגה

יהונתן שולדבראנד: "אני שמח ששיחקנו ביחד בסוף ברגעים הקשים. קיבלנו יותר מדי סלים קלים שהחזירו אותם למשחק, אבל קלענו סלים חשובים ומהעונשין בסיום. נגד גלבוע קשה מאוד, הם לוחצים על כל המגרש ומשחקים מאוד אגרסיבי. הרגשתי טוב באופן כללי, אין לי יותר מדי מה להגיד, אני פשוט שמח שניצחנו".

ביום ראשון 11.2 נהריה תצא למשחק חוץ נגד מכבי חיפה בהיכל רוממה. המשחק יועבר בערוץ 55 החל מהשעה 20:30.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות