fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אף עובד עיריית בית שאן לא יפוטר נגד רצונו"

ז'קי לוי מצביע (צילום: מורן גורן)
ז'קי לוי מצביע (צילום: מורן גורן)
ז'קי לוי מצביע (צילום: מורן גורן)
ז'קי לוי (צילום: מורן גורן)

אף עובד עירייה לא יפוטר מהעירייה נגד רצונו", הבהיר השבוע יו"ר ועד העובדים של עיריית בית שאן, הרצל בן סבו, שמתכונן לקרב ארוך, על פרנסתם של עשרות מחבריו-עובדי העירייה.

הרצל בן סבו: "המצב לא פשוט אך אנו נערכים לקרב ארוך. אני חוזר ואומר, שחור על גבי לבן, אף עובד עירייה לא יפוטר נגד רצונו". הודעתי לראש העיר לא אחת, שהדברים צריכים להיעשות בהסכמה. הוא הצהיר רק לפני שבועיים כי לא יפוטרו עובדי עירייה. היום הדברים נראים אחרת. לא יהיו פיטורים בעיריית בית שאן. כל מי שחושב כך הוא חובבן, הוזה או שניהם יחד, ההליך לא תקין. כל העובדים שמופיעים ברשימה הם עובדים עם תקן המאושר על ידי משרד הפנים ואוצר. אף עובד לא יעזוב, אלא מרצונו.

סגן ראש העיר בית שאן, פנחם בדוש, אמר דברים דומים: "מיותר להרחיב וחבל להכביד במילים. לא ניתן יד לחיסולי חשבונות פוליטיים על גבם של עובדי עירייה מסורים".

ראש העיר הקודם, זקי לוי אמר בתגובה: "אני מודה שקשה לי לראות עובדי העירייה סובלים ומאוימים, רק בגלל דעתם הפוליטית. אני מודה ומתוודה שגם דמעה זלגה מעיניי, עובדים טובים ומסורים מעיריית בית שאן, שרובם המוחלט נכנס לעבודה בתמיכתו המלאה של ראש העיר הנוכחי, כשהיה ממלא המקום שלי, קיבלו ביום ראשון האחרון הודעה כי יתכן ובקרוב יסיימו את עבודתם. לכל העובדים מכנה אחד משותף- כולם הצביעו ליכוד".

מעירית בית שאן נמסר כי מדובר בטענות מופרכות שאין להן כל אחיזה במציאות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות